vrijdag 5 juli 2013

Zomerfair bij Sientjes Dochter

Vanmiddag ben ik met mijn dochter naar de zomerfair bij Sientjes Dochter geweest.
Ik zou met mijn schoonzus/vriendin gaan maar die was helaas ziek!
Maar het was zo leuk! Zij wonen daar prachtig en hadden door de hele tuin allerlei brocantekraampjes. Wel een stuk of 20, zo leuk! Veel dingen die ik daar zag had ik al en ik had net tegen mijn dochter gezegd dat je alleen iets moet kopen als je denkt: WOW!! en daar stond ie:
mijn WOW!

 
Dit is een Franse emaille koffiepot. Die wilde ik al heel lang maar altijd te duur en in Frankrijk heb ik hem nooit gevonden. Dus ik zag hem en dacht die is van mij!
Hieronder nog wat sfeerplaatjes je kunt er morgen (6 Juli) nog terecht van 10.00 uur tot 17.00 uur.
het is in Hellum aan de Hoofdstraat 91. Veel plezier als je gaat, ik ga met mijn man, zus en zwager naar Bakkeveen!
 
 
 


1 opmerking:

  1. Ahhh die kan,zulke verzamel ik ook,haha heb er nog maar 1,deze is echt prachtig! lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen