maandag 28 oktober 2013

Fietsen in Frankrijk

Terwijl het stormt in Nederland zitten wij noodgedwongen wat langer in Frankrijk.
De auto is er gewoon mee opgehouden!
We hebben hem vorige week donderdag naar de garage gebracht en pas vandaag, maandag
konden ze er naar kijken?! Als dat niet op z'n Frans is?
De kinderen zijn zaterdag weggegaan en mijn man en ik zitten nog hier.
Eerlijk is eerlijk als we horen wat voor weer het in Nederland is........
Maar als het goed is kunnen we morgen naar huis.

    Omdat we hier toch nog waren ging ik fietsen;

     Langs het kanaal

     Me and my shadow



     Geen bomen op de weg.....

     Alleen maar prachtige kleuren en rustig water.
   
     En daar is het dorp weer.

1 opmerking:

  1. Zie ik nou dat je slippers aanhebt?? Is het zo lekker daar dan!
    Best lekker toch nog een paar daagjes extra vakantie!
    Volgens mij staat de foto van mijn sjaal er nu wel op..

    BeantwoordenVerwijderen