maandag 16 juni 2014

Jam,bonen,augurken,pindakaas,rodekool,pastasaus,worteltjespotjes

Dochterlief en haar vriend sparen al een hele poos glazen potjes. En als ze dan gaan trouwen (ooit)
Gaan ze ze overal neerzetten met een kaarsje erin. Hoe leuk is dat?
Nu mogen wij ze van hun lenen. Vanmorgen dacht ik, het is wel zo leuk om ze nog even te pimpen (Want ik heb toch tijd over, not) En dat heb ik gedaan;

Ik heb alleen maar dingen gebruikt die ik al had. Lang leven de Action!! (en waarom heb ik het eigenlijk ooit gekocht?)

Oja en natuurlijk de maskingtape van de Hema;

De papieren kanten onderzettertjes komen uit Frankrijk, 15 voor 50 cent, doormidden geknipt kon ik er 30 potjes mee versieren. Met plakband van de Action natuurlijk :-)



Nu nog even kaarsjes erin en je hebt voor een prikkie super leuke verlichting op je feest! Ik heb er 71!

6 opmerkingen:

  1. Heel gezellig zeg! M'n buurvrouwtje had ze geverfd toen ze een Zweden-style verlovingsfeest hielde. Zie hier: http://www.pinterest.com/pin/529313762425964573/
    Dat zag er ook erg gezellig uit.
    Ja het schiet al op, succes met alle voorbereidingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lang leve de action !! Ik herken verschillende tapejes, dezelfde liggen hier in de lade, op toepassingen te wachten :-)
    Al enig idee voor wanneer de trouw gaat zijn ? Of zijn je dochter en haar vriend heel vooruitziend ? :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er heel feestelijk uit in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ja waarom koop je het eigenlijk, heb zelf ook een hele bak vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk en ook zo mooi met kaarsjes erin, ik spaar ook altijd potjes, super handig!

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemensen, 71 potjes! Je hebt ze wel heel gezellig gemaakt.
    Nu buiten ook heel gezellig met een waxinelichtje erin.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen