zaterdag 23 augustus 2014

Gekke aankopen en nieuw projectje.

Ik heb in Engeland niet zoveel spullen gekocht maar in de loop van de tijd zal alles wel voorbij komen hier.
Ik kocht 2 gekke dingen die ik persoonlijk helemaal leuk vind maar waar sommige van mijn huisgenoten 
niets van snappen! Hihi.

 Deze vinden ze het ergst;

Ik zag haar en dacht; Engelser dan dit word het niet! Hoe geweldig is deze theepot! Ze staat in de vensterbank en mijn oudste dochter zegt; 'Ze kijkt me steeds aan, waar ik ook zit!' Nou je went er maar aan voorlopig gaat dit konijn niet in de kast. Ik vind haar geweldig!

Dit is Tom, dat staat op zijn borstzakje. Ook zo'n ding waarvan je denkt, wat moet je ermee? Maar ook zo'n ding dat zie je dan en je denk; HEBBEN! Ik kocht Tom voor een prikkie op een carboot (kofferbakverkoop) De meneer zei; This is Tom with the frog. 

 De kikker heeft ie op zijn rug, ook zo leuk! (Vind ik ;-)

Vanmorgen heb ik deze bolletjes garen gekocht voor een nieuw projectje. Mijn omslagdoek is klaar en met mijn deken ben ik weer bij. Ik liep wat achter omdat ik in de vakantie geen internet had. Ik wil graag vlaggetjes haken omdat ik de oranje plastic vlaggetjes niet zo leuk vind. Nou ik begin mooi op tijd dusse voor Koningsdag ben ik wel klaar! (Zeker als het zo regenachtig blijft) Fijn weekend allemaal!


10 opmerkingen:

  1. Mevrouw-konijn-theepot zou ik ook onmiddellijk gekocht hebben !! Is het van de Peter Rabbit serie ? Het komt me zo bekend voor... En ja, engelser dan dit, vind je niet - maar dat maakt het net zo leuk (toch als je een voorliefde voor Engeland hebt hé ;-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iedereen zijn/haar verzameling Esther. Je zou een leuke verzamelplank moeten maken.
    Ik vind de theepot wel grappig, ze heeft ook prachtige kleurtjes.
    Gewoon blijven verzamelen, de rest van de familie zal ook best hun eigen dingen hebben.
    Veel plezier ermee en een fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ik denk dat ik Tom altijd met zijn rug naar mij toen zou zetten. Wat een lekker ondeugend ventje.
    Ben benieuwd naar je vlaggetjes!! Misschien start je een nieuwe trend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het is soms moeilijk te vatten voor anderen waarom je ergens 'weg' van bent... Maar ik zie de fun wel in van het theepotvrouwtje en van Tom .., beetje nostalgie en 'n tikje humor, ja ze hebben wel wat!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief ventje met die kikker op z'n rug. Ach ja ieder zijn ding toch! Ben benieuwd naar je vlaggetjes.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk toch, zulke Engelse spulletjes als souvenir.
    Van plastic hou ik ook niet, goed idee om zo zelf vlaggetjes te maken.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. allebei mooie hebbedingen!

    Dat konijn BLIJFT inderdaad kijken.

    En waarom heeft Tom een kikker achter zijn rug?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja dat weet ik eigenlijk niet. Tom schijnt bekent te zijn in Engeland maar kon nog niets vinden. Je hoort ervan als ik het weet! XX Esther

      Verwijderen
  8. Hoi Esther, wat heb je een ontzettend leuk blog, ik heb m in een paar dagen van achter naar voor gelezen. En ik moest even reageren toen ik de theepot zag. Ik zou 'm ook gekocht hebben. Helemaal geweldig. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen