woensdag 10 december 2014

Weer post!! En kerstperikelen...

Manlief en ik zijn vandaag allebei vrij. En na een heel druk Sinterklaas/verjaardagen weekend en 2 dagen hard en lang werken hebben we erg veel zin om de kerstboom op te zetten.
Zo gezegd zo gedaan, kerstboom gekocht, samen onderweg naar zolder om de kerstspullen te halen...
Maar dan klepperdeklep de brievenbus kleppert. Huh? Weer een pakje? Uit België deze keer.
Vergeten zijn de kerstspullen, eerst het pakje open;

Kijk nou hoe schattig! Dit ontzettend lieve kettinkje komt van Ingrid zo lief! Dankjewel! 
Ze is druk in de weer met Fimo en zoals je ziet, ze kan het!

Ik ben klaar voor de kerst! ;-) Er zat ook nog een prachtig kerstkaartje bij. Echt op z'n Ingrids. Zelf getekend. Ik denk dat ze hem naar meer mensen stuurt (Zou ik wel doen hij is prachtig!) dus ik laat hem maar niet zien. Ze had er ook zo iets liefs in geschreven. Dankjewel Ingrid  You've make my day! (Let vooral op het sneeuwpopje, jeetje mijn haar is ontploft! :-)

 Maar goed, terug naar kerst. jeetje wat een spullen;

 Manlief spaart huisjes, boompjes en weet ik al wat;

 Een gedeelte van mijn kerstballen, jaaaaah blauw! 
Maar dochterlief wil heel graag een gekleurde boom. Zij heeft alvast voor haar huis
gekleurde ballen gekocht. En lieve moeder als ik ben vind ik dat natuurlijk prima.
Maar... Nu kunnen we de ballen nergens vinden. Wachten tot dochterlief van het werk komt..
Of toch maar snel de blauwe erin? Hihi jullie zullen het zien.

Hebben jullie er ook altijd zo'n bende van voordat alles kerstig is? Of ben ik de enige? Mijn hele huis staat op de kop. Nou aan het werk maar weer.... Fijne dag allemaal! Xxx

8 opmerkingen:

  1. Oooooh die huisjes van de man zijn de max!!!
    En joepie een sneeuwpoppeke!!! Nu zijn we al met vier of vijf??? :-))))
    De bende van de sneeuwpoppekes!
    Allé maar vlug verderwerken want er is nog een hoop te doen zo te zien!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah fijn al één Kerstman die de reis naar Nederland overleefd heeft :-))) ! Ben blij dat je hem leuk vindt ;-), en ben je hem beu, kan-ie nog altijd "de boom in" hihi...

    Hier nog een belgische die de huisjes van je man gewéldig vindt !!! Gaat hij een heel kerstdorpje (enfin, dorpje ? Zeg maar dorp...) ensceneren ? Dat gaat zoooo mooi zijn !!
    En ik ben heel benieuwd om de "pippa's hus"- kerstboom te zien... Ben benieuwd welk kleurtje het uiteindelijk gaat worden ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief geschenkje. O, nee ik heb de meeste kerst spullen weggedaan. Ik hou het rustig met een kaarsje en een kerst stukje. Leuk dat je meedoet. Bedankt alvast. Fijne namiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zitten er lichtjes in de huisjes?
    Wat fijn dat je man deze hobby heeft. wat verzamelt hij wanneer Kerstmis voorbij is? Heeft hij zo nog andere hobby's? (intrigerende man)

    Het kerstmanhangertje van Ingrid is hier vandaag ook gearriveerd. ik haalde hem net uit de bus. Extreem mooi gemaakt, eh?
    Zoveel liefde in blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief brievenbuscadeau...
    Zo dat is echt een heel dorp...hier is het rustig wat kerstversiering betreft...
    Geniet van het sfeertje liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief cadeautje kreeg je.
    Wat een kerstspullen heb je, volgens mij kun je wel 2 bomen opzetten.
    Wat grappig dat je man de huisjes spaart.
    Ik wens jullie veel plezier met het opzetten van de versiering!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellige post krijg je steeds, leuk. En van de rest maak je zeker weten ook weer iets gezelligs.
    (staat de boom inmiddels?)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog! Ik ben natuurlijk ook gelijk gaan kijken op de jouwe. En ik ga je natuurlijk volgen. Wat een gezellige boel bij jou en vooral ook je manier van vertellen/schrijven. Geweldig! Bij mij staat dan ook gelijk de boel op zijn kop. Ben er nog mee bezig, want van het 1 komt het ander he. Alles moet weer kloppen. Maar ja is ook mijn grote passie! Een hele lieve groet en tot gauw maar weer, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen