maandag 31 augustus 2015

Esther cadeautjes.......

Mijn schoonzus en zwager waren op vakantie in Zweden.
Ik kreeg een prachtig souvenir uit de Loppis!

Welkom staat er. Als dit geen Esther cadeautje is!

En ik kreeg gezellige post! 
 \
Van Lieve Ingrid! Ze schreef, Ik was in de kringloop en
 zag iets Wit-Blauw-Hollands en moest gelijk aan jou denken.
Nou dat alleen maakt me al blij. Dat iemand zomaar aan me denkt!

En zie hier, ook weer een Esther cadeautje! :-))

Ze zei dat ik hem voor vanalles kon gebruiken.
B.v een bandana voor Pippa.
Dat heb ik gelijk maar even geprobeerd maar of Pippa er 
heel gelukkig van wordt?

Hij staat haar wel cool vind ik.
Maar Pippa was geloof ik wel blij toen hij weer af mocht.
Dus we gaan er iets anders voor verzinnen....
Bedankt lieve Ingrid! XX

En ik had nog een high-tea te goed voor moederdag.
Dat deden we afgelopen zaterdag.
Nog een Esther cadeautje. Samen met mijn dochters op stap.

Zo heerlijk en gezellig! En veel!!!!
We hebben ons best gedaan maar niet alles opgekregen.

We waren het afgelopen weekend nog in het caravannetje.
En de heide stond in bloei! Ook een Esther cadeautje.
Zo mooi!




En s'avonds volle maan. Fris, maar zo genieten!
(Beetje gekke foto, maar jullie snappen het wel!)
Mijn caravannetje en alles wat daar bij hoort.
Met hoofdletters een Esther CADEAUTJE!

22 opmerkingen:

  1. Owww, wauwie!!! Jij bent heeeeerlijk verwend! Ik moest even slikken bij het zien van al die lekkernijen... Ik heb mezelf voorgenomen wat minder te snoepen, maar het is moeilijk. Ik zit nog in de fase dat de suiker mij roept. Nee, zelfs naar mij schreeuwt! :-))))
    En die warme, bruine ogen van Pippa.... Smelt.....
    Wist je dat het een 'Supermaan' was dit weekend? Hij stond nl. heel dicht bij de aarde. Bijzonder hè?
    Lieve groetjes,
    Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk als mensen aan je denken Esther, wat ben je leuk verwend. Dat welkom bordje uit Zweden zou het hier ook heel leuk doen. En ja volle maan altijd weer speciaal he zoals die vol aan de hemel staat
    Nou geniet van je vele kado's. Groetejs Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh dat welkom-bordje, da's prachtig gewoon !!
    Momenteel ben ik overal ideetjes aan het opdoen voor de inrichting van een pipowagen. Het is eigenlijk nog niet aan de orde, inrichten, er staat op dit moment alleen nog maar een schaftkeet-met-vochtproblemen-en-de-vieze-geur-van-zwetende-werkmannen in de tuin (jaja, ik heb er eindelijk eentje !!!). Maar ik kan al maar beginnen met ideetjes opdoen hé ;-)
    De twijfel is groot : zou ik gaan voor scandinavisch wit/blauw/hout, of eerder boheems op z'n dachshunds ? Moeilijk hé... Laten we maar zeggen dat ik twijfel tussen Pippa's Hus of Home Is Where The Dachshund Is....
    En wat Pippa betreft, ookal ziet ze er erg modieus uit met haar bandana ;-), ik denk toch dat het arme meisje beter af is zonder sjaaltje... Het is nog warm genoeg (verschrikkelijk, die plekkerige hitte van de afgelopen dagen !), en zelf ben ik ook nooit fan geweest van hondjes aankleden hoor... 't was maar een grapje... Moest ze veel aan de leiband meelopen, dan kun je het misschien wel verknippen en rond haar nekband naaien ? Zo'n foulard-stofje is lekker zacht en zijig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een keetje!! Geweldig. Ik heb er ook eentje. Zo leuk.
      We gaan hem weer opnieuw aanpakken. (Als we er ooit tijd voor hebben!)
      Ik ben benieuwd naar die van jou maar dat gaan we vast zien! XX Esther

      Verwijderen
  4. Wat een verwennerij, heerlijk joh genietze en je bandana lekker om je hoofd binden met een zomers weertje zo voor je caravan....boekje erbij en maar zonnestralen vangen
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke post op een gewone maandag...heerlijk om zo verwend te worden en jij geniet er altijd zo enthousiast en met volle teugen van ;-). Ik wordt vaak vrolijk van jou berichten.
    En Pippa....hahaha, wat een grappig gezicht en geweldige blik in haar ogen. (die ik lees als: ik vind het niet geweldig maar doe mijn best om het toch leuk te vinden).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Sorry voor de fouten...te snel getypt. Ik vind het lastig dat je de teksten niet gemakkelijk kan corrigeren. Het moets natuurlijk zijn... ik word vaak vrolijk van jouw berichten...:-)

      Verwijderen
  6. Wat een mooi cadeautje uit Zweden! Gezellig de high tea!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kado's. Ach wat een lieverd die Pippa. Staat haar goed maar veel te warm. Het lijkt net of de kannetjes ook op haar kop staan.
    Lekker eten maar inderdaad wel veel. De heide kwam ik deze week ook tegen tijdens een ritje, altijd genieten. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He dat is ook toevallig, ik had gisteren een high tea (voor t eerst).
    Leuk he.
    Leuke cadeautjes weer!!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. waw Esther,al die leuke kadookes!!!das genieten voor jou!
    en ohhh,pippa...smelt,smelt!groetjes Debora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het heerlijk Esther dat je zo van je cadeautjes kunt genieten.!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,
    wat een gezellig verhaal.
    Ik word er vrolijk van.
    De sjaal is voor jou hals ook prachtig, lijkt mij.
    Veel groeten, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk die Esther-cadeautjes! Je schrijft er op een hele mooie manier over. Met veel dankbaarheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou die sjaal staat Pippa wel goed hoor!~Mooi. En dat bordje, helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk welkombordje.
    Coole bandana!
    Je bent verwend!

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellige foto's! Heerlijk, zo'n eigen caravannetje!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk blogje, ik ben weer helemaal vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen