zaterdag 21 november 2015

Groningen....

Vandaag gingen manlief en ik samen op stap.
Dat gebeurt bijna nooit maar er moesten Sinterklaas inkopen gedaan worden.
Nu moet ik zeggen dat Groningen steeds leuker word! :-))
Er komen steeds meer leuke winkels bij. Zo fijn!
Sinds kort is hier de Dille en Kamille. En daar zijn we blij mee.
Als we onze auto parkeren lopen we er praktisch langs dus moesten we (lees Esther! ;-)
even naar binnen. Tja en dan kom je (lees Esther! ;-)) natuurlijk niet met lege handen naar buiten;

Iets wat ook al een poosje op mijn verlanglijstje staan zijn de bekers van Rice.
En bij Lille en Rose in de Folkingestraat (mooiste straatje van Groningen) kun je 
die kopen in alle kleuren en designs die je maar kunt bedenken;

  We gebruiken hier nog altijd de Ikea bekers, niets mis mee hoor.
Maar deze zijn zo leuk! En in zoveel verschillende designs en kleuren.
Dus ik wil er wel een stuk of wat. :-))

Manlief zei je krijgt er twee van mij. Ik blij!
En nu maar hopen dat Sinterklaas er ook nog wat meebrengt.
Maar niet deze want die heb ik al. :-))

 En ik was nog even in een kringloopwinkel daar was het al kerst!
En daar hing deze, tja en die kun je (lees Esther! ;-)) dan toch niet laten hangen?  (1 eurootje!)

Maar wat ik dus wil zeggen, Groningen is echt leuk. Kom vooral deze kant eens op, de koffie staat klaar. (En dan drinken we die uit mijn mooie nieuwe bekers! :-))

26 opmerkingen:

  1. Een koffie uit jouw prachtige bekers, mmmm... Met het gure weer buiten zou dat welkom zijn. Maar wat ver, hé...
    Nog een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk winkelen in Groningen, extra stimulans voor mij is Søstrene Grene en Opgeweckt, binnenkort maar weer eens die kant op, maar 55 km omhoog voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij een goede tip, richting Groningen trekken. Als het zo ver is, verwittig ik je, want ik wil best een lekker bakje koffie uit zo 'n mooie beker drinken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om zo met lief boodschappen te doen. En ook al vast een prachtige bekers te krijgen. Ze zijn leuk! Ben benieuwd of Sinterklaas je wens voor nog wat meer heeft gehoord!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke aankopen. De engeltjes zijn zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, koffie uit een van die mooie bekers,.........dat smaakt vast heerlijk. Je weet, ik kom wel eens in Oddd. Niet ver bij jou uit de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, koffie uit een van die mooie bekers,.........dat smaakt vast heerlijk. Je weet, ik kom wel eens in Oddd. Niet ver bij jou uit de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toen ik, heel vroeger, van Rotterdam naar Groningen verhuisde, was dat zo'n verandering: zo gezellig! De Randstadse kennissen konden hun ogen niet geloven, zo ver weg en toch zo leuk ;-))
    Nu ga ik nog heel graag winkelen in Stad en Dille & Kamille is een geweldige aanvulling, de Folkingestraat is een must en nu ben ik eindelijk ook eens bij Laif & Nuver geweest. En natuurlijk over de markt: bloemen halen, groente/fruit inslaan - genieten geblazen.. ergens even koffie halen mmmm..

    Je aankopen zijn enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Esther...wat ben jij een bofferd met al die leuke winkeltjes dichtbij!
    Je buit bij de kringloop is ook weer super!
    Een Dille & Kamille zou ik hier ook graag in de buurt hebben, maar misschien is het ook beter van niet😄
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer mooi, gezellig lief blauw allemaal!!
    Zeg waar zit die mooie winkel, ik loop weer achter geloof ik.
    Kringloopaanwinst ook erg leuk!!!
    Groningen is zo gek nog niet.......
    xx
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk allemaal. Ik ben helemaal weg van je engeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie bekers, en ja Groningen wil ik wel eens bezoeken, ik zou nog 2 bekers meebrengen om samen koffie te drinken.
    Leuke vondst voor kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind Groningen ook 1 van de leukste steden om te winkelen. Wij komen er ook graag, er staat volgende maand nog een dagje gepland.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige bekers. En je kerstslinger is super! fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige bekers die zouden hier ook prima passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke bekers en wat een gsve slinger heb je gemaakt van je kringloop koopje.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een blauwe gezelligheid en wat een supere slinger zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pas maar op, ik kom eraan hoor voor een bakkie uit zo'n leuke beker:-). Wat ben je goed geslaagd! Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een über schattige k'dootjes heb je voor jezelf gekocht!
    Ik zal het paard van de Sint een extra wortel geven, dan doet hij vast nog wel wat bekers in jouw schoen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke spulletjes!! Ik ben het helemaal met je eens dat Groningen een leuke stad is. De Folkingestraat ken ik, er zit ook zo'n leuke kralenwinkel: Fris heet 'ie geloof ik. En Dille en Kamille is ook super dat die er nu is. Mijn schoondochter woont er bijna. ;-)
    Ik ben nu te druk met haken voor de pop-up-store, maar als ik weer wat ruimte heb, lijkt het mij gezellig eens koffie te drinken uit één van je mooie bekers! Wie weet krijg je er nog meer voor sinterklaas. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat een heerlijke blogposts las ik net, deze leuke shoppingtrip door Groningen blogpost met wel hele leuke kadootjes. Je creatieve action blogpost, heerlijk, iedereen snelt nu naar de action ;) en oh die geweldige sint en piet, super zijn ze en zo leuk ook op je foto die je me toestuurde. Love it! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even gaan spieken op de webversie, je vertelde dat je reclame voor mijn Tante Betsy winactie hebt gemaakt, superr! Dankjewel! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  22. Wat een superleuke aankopen!
    Het is al lang geleden dat ik in Groningen was maar ik vond het toen al een geweldige stad, als ik dit lees denk ik dat ik maar weer eens snel een bezoekje moet brengen ;)
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja Groningen is echt leuk!! En Dille en Kamille ook, heerlijk om daar even lekker rond te struinen. Wat zijn je bekers lief, hopelijk zal de maand december ervoor zorgen dat het een hele verzameling wordt;)

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen