maandag 19 december 2016

Munster.....

Weken geleden hadden we al 
afgesproken om met ons hele gezin naar Munster te gaan.
Onze schoonzoon zou dan net terug zijn uit Nepal en we 
keken er al een poos naar uit.
Helaas gaat het met mij nog niet geweldig,
Ik ben nog steeds niet weer aan het werk
en heb erg last van mijn nek en hoofd.
Maar we wilden zo graag dus een strip pillen mee en gaan!
Zie mij hier blij te zitten zijn:
(Wat vinden jullie van mijn hoed? Ik vind het zo leuk maar durf zoiets nooit zo goed te dragen.
Dom he? Met andere dingen maakt het me niet uit wat mensen ervan vinden.)

Munster is zo mooi! En rond kersttijd helemaal.
Deze foto heb ik via internet, het was niet te doen 
om mooie foto's te maken het was zo druk!

Ik kocht mezelf dit lieve lampje.
Er gaat een kaarsje in. Zo gezellig.
Ik denk dat iedereen die een Duitse kerstmarkt bezocht heeft 
ze wel gezien heeft. Ze waren in ieder kraampje te koop!

 En ik kocht een wierook huisje.
Ik had er ooit eentje maar die is er niet meer.
 Ik kan alleen maar wierook branden als manlief en dochterlief niet thuis zijn.
Want zij kunnen er niet tegen. :-((
Het was super gezellig. Helemaal gesloopt kwam ik thuis maar wat was het de moeite
waard om weg te zijn met allen die je lief zijn! 


23 opmerkingen:

  1. Die hoed staat je super goed, gewoon dragen hoor, ik wou dat ik zo' n hoedenhoofd had.
    En ik ben weg van je wierookhuisje. Heerlijk voor een rustmomentje
    Geniet van de mooie herinnering
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leeeeuuuuuuk je hoed ,en fijn dat je het gedaan hebt ,mooie spulletjes daar heb jij toch een goed oog voor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, de hoed! En fijn dat je zo genoten hebt! En met die leuke aankopen kan je ook nog eens lang nagenieten. Ik hoop dat je toch binnenkort verbetering merkt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker er even tussen uit, nu maar weer even uitrusten.
    En je hoed die staat geweldig, gewoon opdoen hoor.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meestal blijven zulke nekklachten lang aanhouden. Heel vervelend.
    Fijn dat je toch lekker weg geweest bent.
    De hoed staat je heel goed.
    Leuke spulletjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je klachten zo lang aanhouden, pas goed op jezelf. Fijn dat je even je gedachten hebt kunnen verzetten. De hoed staat je fantastisch maar ik snap wat je bedoelt :) Groetjes en voor jou en je familie hele fijne en warme kerstdagen, Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig zo met elkaar!!!
    Ziet er mooi uit: Munster!
    En die hoed, die staat je goed!, daar kun je gerust mee het dorp in!!!
    Beterschap en fijne dagen met elkaar☆, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi dat je toch het uitstapje kon maken, ook al voelde je je helemaal nog niet goed. Even zo'n uitstapje met geliefden is dan juist even fijn. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoed staat goed. Blauw, dat past dan weer goed bij Marga :-). En dat lampje niet gezien, maar dat zal wel aan mij liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die hoed vind ik ge-wel-dig!!! Vaker doen naamgenoot.
    En hoop dat je vandaag een lekkere rustdag zonder al tevel pijn had
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De hoed staat superleuk!!! Je ziet nog wel een beetje wit dus rustig aan he

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De hoed staat superleuk!!! Je ziet nog wel een beetje wit dus rustig aan he

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha leuk ziet er allemaal heel gezellig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. daar wil ook graag nog een keer na toe ( de volgende keer als ik na nederland kom)
    wat een schattig lampje ...beterschap en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Munster dat ligt hier niet zover vandaan. Ik ben er echter nog nooit geweest op een kerstmarkt.. erg he... Ik kom bijna nooit in Duitsland. Moet ik toch echt eens gaan doen.. Leuke spulletjes heb je gekocht.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Owww... herkenbaar... En laat ik nou denken 'die Esther durft tenminste en kijk eens hoe mooi ze is met hoed!' Hoop niet dat je vandaag extra last hebt gehad xxx
    En wat een prachtige aankopen!
    Ik geniet hier van jouw mooie kersthanger. Dankjewel lieverd!
    Sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die hoed staat je prachtig. Fijn dat je mee kon en kon genieten. Jammer dat het nog niet helemaal goed gaat. Hopelijk heb je er niet al te veel last aan over gehouden. Mooie dingen heb je weer gescoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die hoed staat je goed. Lekker dragen zou ik zeggen!
    Fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben en wat heb je een leuk lampje gekocht! Het huisje is ook super lief. Rustig aan verder hè, neem de tijd om goed te herstellen anders hou je jarenlang last.
    Fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat betreft de hoed, ik zeg......niks meer aan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De hoed staat je perfect, hoor! En wierook, ik ben daar ook niet zo'n fan van...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De hoed staat je super, blijven dragen, doe ik ook (al jaren).
    Tof dat jullie samen hebben genoten en je hebt leuke kerst-aankopen meegebracht van Munster.
    Veel beterschap, Esther. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Volgens mij is het zelfs met de strip pillen een heerlijke dag geweest.
    Leuke aankopen en mooie hoed!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoed is helemaal geweldig! Gewoon dragen hoor, doe ik ook :-)
    Ik las net over je aanrijding, pffff...Jaren geleden had ik een soortgelijke aanrijding, ook een hersenschudding en de naweeën. Ik raad je aan voorlopig nog heel rustig aan te doen, dan knap je het snelste op. Niet makkelijk voor een bezige bij, dat weet ik! En gewoon een stripje pillen mee als je een dag op stap gaat.
    Heel erg veel sterkte!!
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen