woensdag 11 april 2018

Een blij en gelukkig mens......

Tja en waar moet je dan over bloggen als je thuis zit?
Gelukkig gaat het goed, elke dag een beetje beter.
Heel voorzichtig ben ik ook weer een beetje aan het werk. Elke ochtend 2 uurtjes. :-))
Ik kan jullie ook nog vertellen dat ik nog steeds prachtige bloemen krijg....
Vanmorgen van mijn zus tulpen en anemonen;

                                     En ik kan jullie vertellen dat mijn sjaal wel lekker opschiet.
                                   Ik kijk best veel Netflix en ondertussen brei ik een eindje weg
Maar wat een klus! Pfff. Wel fijn dat je er niet heel erg bij hoeft na te denken. ;-))

Via Instagram kocht ik een allerliefst schaartje met etuitje bij leukgemaakt;

Kijk maar eens naar de details, zo mooi! En niet geheel onbelangrijk, hij knipt geweldig!

En toen kwam Marga (Blauwenzo) nog met zo'n lief cadeautje.
Een stempel van een Dalarna paardje. Ze heeft hem helemaal uit Amerika laten komen.
Hoe lief is dat! Ik ben er super blij mee. 
En zo zijn we 2 weken verder na de operatie. Er gebeurt niet zoveel maar het is helemaal goed zo.
 Ik ben een blij en gelukkig mens want volgens mij is de pijn die er altijd was weg! 



18 opmerkingen:

  1. En dat is het allerbelangrijkste......ondertussen geniet je maar van alles!!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn nieuws van die pijn! En wat ben je verwend! Ook dat schaartje is geweldig mooi. Tips ivm Netflix altijd welkom hier! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat het elke dag een stapje beter gaat! Vasthouden zo!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is fijn om te kezen! Rustig aan, dan kun je het best herstellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat de pijn waar je je voor liet opereren weg is, ja elke dag een stapje, zo kom je er wel.
    Mooie bloemen en stempel, een lieve zus en een lieve vriendin :)
    Verwennen mag nu ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat er ook gebeurd, er zijn altijd lichtpuntjes. Mooi schaartje! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goed nieuws en laat je maar lekker verwennen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt heel positief! Wat fijn. Rustig zo verder gaan, zou ik zo zeggen. En inderdaad: wat een prachtig schaartje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn voor je dat alles terug op zijn ‘plooi’ loopt. Rustig aan.
    Netflix, wat volg je?
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat klinkt goed en ziet er zeker heel goed uit...wat een leuke dingen allemaal zeg! Dat schaartje...de stempel...smullll

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dat fijn voor je. En nu lekker uitrusten en aansterken. En met een handwerkje erbij is dat helemaal niet vervelend.
    Prachtig schaartje trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo fijn, die attenties! En ben blij dat het allemaal zo hoopvol klinkt, ik hoop echt dat je van de pijn verlost bent. Doe nog maar even kalm aan, die sjaal ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Yes Yes Yes !!!....ik ben zo blij voor je ....liefs Ria x 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thuiszitten is heftig. I know, al lang.... Zeven jaar geleden ben ik daardoor gaan bloggen om de mooie dingen te zien, gelukkig hbe ik een groot stuk tuin. Soms geniet ik gewoon van een ontluikend blad. Ik heb wel geleerd daar van te genieten. En soms moet je even meeschreeuwen met een schreeuwband die je tof vindt. Daarna gaat het weer!Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkig dat de pijn weg is niks erger dan lijden. Prachtige bloemen en sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een goed bericht, dat de pijn weg lijkt te zijn.
    Wordt een prachtige sjaal volgens mij. We zullen het eindresultaat hier wel te zien krijgen neem ik maar aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig die annemoon, past ook perfect bij je sjaal. Fijn dat het al wweer wat beter metje gaat en zelfs alweer iets aan het werk.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen