maandag 12 november 2018

Wat een avontuur!

Hallo allemaal,
Wij zijn terug in het prachtige herfstige Groningen....
Wat hebben wij een avontuur mee  gemaakt zeg!
Ik denk dat ik het jullie niet eens allemaal kan vertellen.
Vandaag zijn we nog vrij. Moe van de jetlag maar vol dankbaarheid en indrukken.
 De foto's zijn nog helemaal niet uitgezocht, ze staan op verschillende computers.
Jullie gaan nog veel van ons avontuur horen maar voor nu wil ik even laten weten dat we terug zijn en dat het goed met ons gaat!

Toen we aankwamen in Kathmandu wisten we niet wat ons overkwam!
Alsof we in een film beland waren. Je wist gewoon niet waar je het eerst of het laatst moest kijken!
We hebben ons opgefrist in het hotel en zijn de stad in gegaan.
Daar zag ik deze prachtige mevrouw en ik vroeg of ik een foto van haar mocht maken.
Ze wilde zelf het eindresultaat graag zien. ;-)

Ik kan jullie niet omschrijven hoe het daar ruikt.
De lucht is vol en zwaar van kruiden en bloemen.

Overal in de stad tempels en bijzondere mensen.
En dit is nog maar een heel klein stukje van dag 1.
Als ik iets fitter ben en ik heb wat meer foto's waar ik bij kan
horen jullie weer van me. Bereid je maar voor op heel veel foto's en 
bijzondere verhalen. Nepal is prachtig, bijzonder en nog zo veel meer!



20 opmerkingen:

  1. Dit is al geweldig. Ik verheug me op het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn en om weer wat van je te lezen.
    Het ziet er nu al heel bijzonder uit, ook ik ben benieuwd naar wat er komen gaat. Maar eerst weer op adem komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit al prachtig, wat je laat zien én het feit dat jullie veilig terug zijn na zo'n fantastische en bijzondere reis!
    Lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te horen heel veel om nog lang van na te genieten. Ik ben benieuwd.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om je weer te zien. Wat een belevenis zal dat geweest zijn.
    Schrijf maar lekker hoor over je avonturen.
    Deze foto's zijn alvast heel kleurrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom thuis...kom maar op met alle mooie foto’s ...fijne week liefs Ria x 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze voorproef is al hartverwarmend en prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom thuis! Ik kijk uit naar je verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig ik lees het graag fijn dat jullie weer thuis zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom terug. Lijkt allemaal kleurrijk daar. Ben benieuwd naar de mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kijk uit naar je volgend blogbericht(en) en nu afkicken van dit prachtig avontuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom thuis. Juist heerlijk als je de berichten over meerdere blogjes verspreid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Welkom terug! Wat een mooie foto's, ik zag al wat voorbijkomen op IG! Kan me voorstellen dat het ene geweldige ervaring was!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een belevenis moet dat zijn geweest. Eerst maar even bijkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een avontuur, wat een prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone. I know everything about you.

    สุขภาพจิต

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. De beelden op IG waren al overweldigend mooi, ik ben benieuwd naar de rest! En konden we maar geur overbrengen... alhoewel... misschien soms niet? :-))))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen