dinsdag 26 maart 2019

Slaap kindje slaap.....

Zoals ik vorige week al zei was manlief een bed aan het maken.
En zie hier:

Ik mocht het bed in de verf zetten. Ik heb voor wit gekozen;

Er moest natuurlijk ook een dekbedje in het bed.
Ik heb een mini dekbedje gemaakt en een hoes genaaid.
Ooit kocht ik in Frankrijk een lief baby lakentje en een groot geruit laken;

En daar maakte ik het dekbedovertrek en de kussens van, zo schattig!

En kijk daar liggen de dames;

Nog even een foto in de ochtend gemaakt.
Zodat jullie het prachtige borduurwerkje en het lieve hartje goed kunnen zien.
Wat een heerlijk bedje, ben er moe van! ;-))

20 opmerkingen:

  1. Ah, wat mooi! Heerlijk voor de dames, hun huisje wordt zo knus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat schattig en lief.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk bed én beddengoed, daar slaap je heerlijk in en onder.
    Mooi fris, ik kan het beddengoed bijna ruiken ;)
    Ik zie dat de dames ook al leuke kleine spulletjes hebben, gezellig hoor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hier blijkbaar veel gemist. Hoe mooi is dat. Maar een vraagje : Zijn de popjes zo klein of is hun huisje heel groot? Ik heb altijd gedacht dat de dames van normale poppengrootte waren? Dikke pluim voor de echtgenoot ook. Prachtig bedje. Maar jouw romantische lakentjes maken het wel helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handige manier heb je, Esther... Helemaal te gek zo'n mooi bed!
    Wat liggen de dames daar heerlijk.
    En dan het beddengoed; leuk gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt super schattig!! Vooral die ruitjes.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een details, prachtig ik hou ervan
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben gewoon sprakeloos. Wat is dat prachtig geworden. Eerst al een man die zo goed knutselen kan en dan ook nog een vrouw die dat zo prachtig kan verven en schitterende lakentjes naait. Poppen: Ik word gewoon jaloers op jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk knus bed is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! En het slaapt vast fantastisch: het is met zoveel liefde en aandacht gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk lijkt he me om in zo'n fijn opgemaakt bedje te slapen. Waar zouden de dametjes van dromen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha die twee koppies in dat grote bed. Leuk gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Owww zo leuk.....genieten....liefs Zria 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou er zo bij willen liggen. Wat een mooi bed.
    miekequilt

    BeantwoordenVerwijderen