zondag 28 april 2019

Kastje

Ik was aan het koekeloeren op Marktplaats voor meubels voor 
Pippa's-Litet-Hus en daar zag ik dit kastje;

Ik vond het zo Zweeds aan doen dat ik het zelfs niet erg vond dat er geel op dit kastje zit.
De binnenkant is ook geweldig! Ik was helemaal blij en heb het kastje gekocht en het zou
worden op gestuurd! Joepie, ik kon bijna niet wachten en de poppendames ook niet!

 En toen vroeg manlief, wat zijn de afmetingen? Ik; eh........daar heb ik niet naar gekeken.....
Haha het is gewoon veel en veel te groot voor het huis van de dames!
Maar ja het was al onderweg.... Ach en het is een mooi kastje toch?
Ik heb het nog even voor jullie beeldvorming in het huis gezet en zie;
dat gaat hem toch echt niet worden, de dames glimlachen vriendelijk maar ik hoor ze denken, 
Tjonge jonge jonge........

21 opmerkingen:

  1. Ik kan mij voorstellen dat je vergeet om naar de maten te vragen als je zoiets moois tegenkomt. Je vindt er vast wel een plek voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, foutje! Misschien kunnen jullie er een laag kastje van maken? Nee, dan blijft het nog tot een verkeerde verhouding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een prachtig kastje! Eh... de oplossing is natuurlijk dat de dames gaan verbouwen; de kamer groter maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahaha zou mij ook kunnen gebeuren maar je vind er vast een geweldig plekje voor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Impuls aankom, soms heb je daar het meeste plezier van. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en ik voel wel wat voor de optie van Elizabeth ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk! Wat heb je toch een leuke hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja inderdaad @ elizabeth, er moet worden verbouwd! En anders is het leuk voor het maken van foto's en voor het bewaren van kleding. Ik heb het kastje ook, maar dan met blanke ondergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je het van te voren geweten had , had je het misschien niet gekocht en nu......ben je een mooi kastje rijker☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik moest wel even lachen, maar ik snap het goed, in je enthousiasme niet aan de maten gedacht, kan gebeuren :) Je bedenkt vast nog wel een goede oplossing:)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, nou ja gelukkig ben jij er zelf ook blij mee. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. :-) Gelukkig dat je niet naar de maten vroeg want anders had je het niet gekocht. En jij weet vast wel een andere bestemming voor dit leuke kastje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat het te groot is voor de dames. Maar je vindt er vast een mooie bestemming voor. Er zal wellicht iets van je verzamelingen in passen. Het is een pracht kastje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De kast is erg mooi jammer dat het niet past.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het mag dan te groot zijn voor het huis voor de kleertjes is hij natuurlijk fantastisch.
    Prachtig is het ook ;-)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Misschien wat te groot, maar ik vind het echt een beeldig kastje. Hele mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat jammer dat het te groot is voor het huis, maar je vindt vast wel een ander plaatsje! Het is enig, vooral de binnenkant!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje....liefs Ria 💚🍀💚

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig kastje! Ik dacht eerst dat een 'gewone' kast was voor in huis. Die had ik zo gekocht : )

    BeantwoordenVerwijderen