dinsdag 14 mei 2019

Dinsdag poppendag?


Voordat ik toe kom aan dinsdag poppendag wil ik jullie eerst vertellen over moederdag.
Eigenlijk heeft dat ook wel iets met de poppendames te maken want ik kreeg een fiets! 
Alleen deze fiets is niet voor mezelf maar voor de dames! 

Ik kreeg ook prachtige bloemen, heel veel bloemen!
 \
En ik kreeg het boek de kinderen van  Bolderburen.
Toen ik een meisje was, was dit mijn lievelingsboek. 

Ik ben er zo blij mee! Enne over een paar weekjes gaan we
Bolderburen bezoeken! Ik kan niet wachten!
Verder hebben we heerlijk gebruncht met ons gezin en zijn we 's middags naar mijn moeder geweest.

Maar goed, dinsdag poppendag, wat vinden ze nou van die fiets?
Nou daar kan ik kort over zijn; niets......
Want ze zijn er niet. Ze zijn vertrokken....
Misschien zijn ze wel naar de camping van Elizabeth ik heb geen idee, want ze zijn gevlucht!
Ons huis staat namelijk op z'n kop.
Iets met aardbevingsschade, een omgevallen muur enzo....
De dames waren alle stof, puin en werkmannen zat. (Stiekem waren ze ook een beetje bang dat het huis in zo storten denk ik) Dus ze hebben hun huis afgesloten en zijn gegaan. 
Ik heb de fiets maar tegen hun huis gezet en we wachten maar af....
Volgende keer zal ik wat foto's laten zien van mijn huis......
Maar voor nu geniet ik van mijn bloemetjes en mijn boek!

15 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerij allemaal! Behalve al die werkzaamheden en dan vooral de aanleiding daartoe zijn niet fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige fiets! De dames gaan in hun nopjes zijn. Fijne verwendag die je verdiende na alle huisellende van de laatste dagen. Ik heb met je te doen. Maar aardbevingsschade in Nederland? Zoiets als "koolmijnschade" in Belgisch Limburg misschien? Ik duim voor je dat het allemaal snel opgelost is.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha naar de camping van Elizabeth gezellig. Tja en zo n rommel inhuisisniet fijn. Mooie cadeautjes heb je gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och nee, hier zijn ze niet hoor...Anders kwamen ze van de ene bende in de ándere ...😛
    Maar als ze het toch eens wisten van die mooie fiets...wedden dat ze heel snel weer terug zouden komen?
    Prachtig al die bloemen...maar ik hoop wel dat je daar in huis snel een plekje voor kunt vinden... Of wordt de kamer niet aangepakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat boek staat ook in mijn kast! Dat kocht ik als kind van mijn zakgeld. Stiekem wilde ik ook graag in Bolderburen wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, dat vond ik vroeger ook een fantastisch boek, 't was toch een serie?
    Wat een leuke cadeaus!
    Succes met de verbouwing en ik hoop dat die poppendames dan weer naar huis komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, jij bent niet alleen verwend maar de dames ook. Als ze nu maar geen ruzie gaan maken straks. Het is wel een hele gave fiets.
    Ik ben benieuwd waar ze naar toe zijn. Misschien krijg je nog wel een kaart.
    Het boek ken ik niet, maar past zo helemaal bij jou. En je hebt een heerlijk vooruitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave fiets ...geweldig hoor!...leuk dat boek en de plant ook liefs Ria 💚🍀💚

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een echte moederdag. Wat een pracht fiets, ben benieuwd of de dametjes nog terug komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is ook een fijne fiets. Maar ik snap wel dat ze er even niet zijn. Wat een onderneming die schadeverbouwing. Ik hoop dat ze snel klaar zijn.
    Succes!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier in Bullerbyn en doe de konijnen de groetjes van ons! Wij waren er in 2017. Sterkte met de muur...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ellende, aardbevingsschade. Als ik dat op de televisie zie vind ik dat zo erg voor de mensen in Groningen, waaronder dus ook jij. Sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verwennerij! En succes met de muur, balen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Door de poppenblog kwam ik op jouw blog terecht. Ik ben helemaal weg van je poppen.
    Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen