dinsdag 30 juli 2019

Madeliefje.....

Toen het de afgelopen week zo ontzettend warm was,
bracht ik mijn meeste vrije tijd door voor de ventilator.
Ondertussen was ik aan het handwerken en langzaam maar 
zeker ontstond dit poppenmeisje, Madeliefje;

Het was heerlijk om haar te maken!
Ik had het boek Madeliefje bij  Anki gekocht.
Een mooi boek waarin stap voor stap beschreven staat hoe je Madeliefje kunt maken

Ik kocht ook gelijk patroonbladen zodat Madeliefje niet bloot op de foto's hoefde. ;-)


Ik denk dat Madeliefje nog wel een zusje of een broertje krijgt....

Maar voor nu zit ze heerlijk bij haar grote zussen buiten op de bank! 

15 opmerkingen:

  1. Ze is prachtig. Elke keer kijk ik weer met bewondering naar deze leuke poppen. Heerlijk rustig werkje om te doen met de hitte.
    En kijk ze daar nu eens lief zitten tussen de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Madelief is ook zoooooo lief.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! En wat een mooi stel, zo samen op de bank!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De bank wordt te klein als er nog een broertje bij komt! Lief meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Esther, je schreef al vijf jaar geleden over je boeken van Astrid Lindgren. Hoe heet de hond van Olle?
    Bedankt!
    Diara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, zeg nu weet ik het weer. Hartelijk bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben dol op kabouters. Wat een mooie met dat vogeltje op zijn schouder : )

    BeantwoordenVerwijderen