woensdag 18 december 2019

Kerst in Pippa's-Litet-Hus en post!

Ik hoor een hoop gerommel in Pippa's-Litet-Hus.
dus ik ga maar eens even kijken;

Hoi Esther wat gezellig dat je even langskomt wij brengen het huis in kerstsfeer!
We hebben onze kersttruien al aan en de rest is naar de winkel.
We willen het graag klaar hebben voor ze terug komen dus we moeten door!

Oke, oke, duidelijke taal.
Ik ga maar weer en na een uurtje kijk ik nog eens om het hoekje en daar zitten de dames hoor;

Ach Emma en Annika wat een gezelligheid!

Kerstiger word het niet denk ik;



Alhoewel, ik heb post voor jullie! 
Er lag een envelop op de mat!

De dames zijn helemaal enthousiast, een kaart van Saar! Wat ontzettend lief!

De kaart krijgt gelijk een ereplaats aan de muur, laat kerst maar komen. Wat een feest!

14 opmerkingen:

  1. Oh dames, het is bere gezellig bij jullie. Zo knus en jullie hebben zulke prachtige kleren aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat leuk allemaal zeg !!....merry x mas ...lief# Ria 🎄❤️🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk sfeertje en tja post hoort bij kerst. Fijne dagen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er héél gezellig uit en wat een prachtige warme truien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Wat ontzettend leuk en gezellig! En ook nog eens mooie kersttruien <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat hebben ze het gezellig, ik zou zo willen aanschuiven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zó lief! En wat zijn die kersttruien knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit er allemaal leuk uit. Zo mooi gemaakt allemaal, complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie truitjes hebben ze aan! (en weer, zoals altijd, mooie sfeervolle foto's)

    BeantwoordenVerwijderen