zondag 9 februari 2020

Hiep hiep hoera!


En dan ineens ben je 50, hoe dan!



23 opmerkingen:

  1. Echt waar?
    Of zijn het foto's van je dochter?
    Ik zal je toch maar feliciteren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Fijne verjaardag en een super mooi jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met deze speciale verjaardag :)
    Welkom bij de club ;)
    Leuke foto's, ja de tijd dat je 50 werd en er uitzag als een oud omaatje is voorgoed voorbij ;) Jij bent daar een goed voorbeeld van, 50 jaren jong :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere mijlpaal! Ik zou het echt niet geloven op basis van je uiterlijk!
    Ik wens je er nog heel veel mooie en vrolijke verjaardagen bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hiep hiep hiep hiep .... HOERA. Gefeliciteerd!!! Welkom bij de club.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte, Esther. Vijftig, is niks. Er liggen nog vele jaren voor je om te genieten van het leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The..... Gefeliciteerd jarige Jet ( klinkt beter als Sara)
    🎊🎊🎊🥳

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat leuk om nu eens je gezicht te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, je bent nog een jonge blom hoor! Van harte gefeliciteerd...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Je ziet er heel goed uit voor 50 jaar : ) Ik ben ook 50 en beantwoord zelf ook niet aan het beeld dat ik van een vijftiger heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. N.B. Is dat een kussenhoes voor de Ektorp bank van Ikea toevallig?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En nou al 50+!!! (haha)
    Piepjong nog toch!!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Welkom. In de club...wat zie je er nog jong uit zeg !!....of foto van je dochter?...nou meis geniet ervan liefs Ria 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je ziet er echt nog heel jong uit! Alsnog gefeliciteerd. Ik mag er in december aan geloven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeioei... wat laat kom ik er mee af. Alsnog een heel fijn "eerste van je vijftiger jaren" gewenst. Je ziet er stralend uit. Ik hoop dat je je intussen zo ook alweer een beetje voelt. Geniet van je 50!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie leeftijd. Geniet er maar van. En gefeliciteerd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Na je 50e gaat het leven gewoon door hoor (lol). Ik hoop dat er een mooie, goede reden is voor de stilte op je blog, geen (Corona of andere) ellende. Misschien kun je even iets van je laten horen aan ons, bezorgde lezers? Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. You made an article that is interesting.You are so amazing.

    BeantwoordenVerwijderen