zaterdag 27 september 2014

Opknappertjes voor de fair......

Al een hele poos had ik een consolle, bloemenkrukje en minihoekkastje (mooi woord)
in mijn Bric&Brac te koop staan;
Zo stonden ze in mijn winkeltje;

En zo stonden ze vandaag op de fair;

Geverfd met krijtverf zien ze er heel anders uit;

Het minihoekkastje;

 En nog heel veel andere spullen. De dekbedovertrekken heb ik uit Engeland mee genomen. De stukjes van servies wat je ziet komt uit Frankrijk. En de gehaakte kleden + de eland zijn van een vriendin. Zij is ook net met een blog begonnen;  'Blauw en zo' 

Ons kraampje vanmorgen, nu ben ik ben moe maar blij want ik heb goed verkocht! Maar geen van mijn gepimpte dingetjes. Dus die belanden eerdaags op Marktplaats denk ik!  ;-)

8 opmerkingen:

  1. Hoi Esther,
    Fijn dat je goed verkocht hebt, jammer van je gepimpte spullen, daar had je misschien wat meer van verwacht. Maar wie weet, er loopt vanzelf een keer een liefhebber tegenaan.
    Veel succes met je spullen!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk kraam hadden jullie... verdorie op welke fair stonden jullie? Jammer dat dat allemaal zo ver weg is... zo'n leuke spullen allemaal... ik ben op slag verliefd op de bloemenkleedjes en het stolpje!!! Gek dat je gepimpte meubeltjes niet gekocht werden. Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kraam hoor.
    Er komt vast wel iemand voor je meubeltjes, zien er top uit.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een heel gezellige kraam. Ik had vast en zeker iets gekocht als ik vandaag langs was geweest, veel leuke dingen! Gelukkig ook goed weer. Fijne zondag, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kraampje !!
    Wat vreemd dat je meubeltjes niet verkocht zijn - zoiets zou ik dan weer net het eerste kopen ! Zeker dat hoekkastje, nu het geverfd is, zo leuk ! En nog handig ook...
    Maar ja, zolang je voor de rest maar goed verkocht hebt... (Kan ook bijna niet anders, als ik je foto's zie, zou ik meteen mijn portefeuille bovenhalen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker ingezoomd op de foto's, dat is gemakkelijk shoppen vanuit het bed.
    Wat een keurig kraampje hadden jullie.
    Fijn zo buiten de hele dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er gezellig uit. Fijn dat je goed verkocht hebt. En die gepimpte spullen gaan vast ook nog wel. Ze zien er inderdaad heel anders uit na een verfbeurt.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! zo'n kraampje. Dat doe ik ook weleens. Ruimt lekker op en je verdient zo ook een klein zakcentje.
    Misschien is het een idee om je geverfde spullen een beetje op te schuren of te patineren? Vaak worden ze dan nóg leuker.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen