dinsdag 21 juli 2015

De kamer, hoe is het ermee?

We hebben hard gewerkt met z'n allen.
De kamer is leeg, Pippa vind het allemaal echt niet leuk.
(Mijn kastje met engeltjes heb ik laten hangen, met die wand zouden we niets
doen en het hangt er net;

Omdat de vloer al een flink aantal keren geschuurd is zijn de naden heel erg dun geworden
en is dit op heel veel plekken het resultaat. Dat gebeurt vaak als ik aan het stofzuigen ben.
Nou had ik nog voorgesteld aan manlief dat ik dan gewoon niet meer zou stofzuigen ;-)))
(Dat was niet echt een optie geloof ik! ;-)))

Tja en als de muur opnieuw gesausd moet worden welke kleur kies je dan??

Dochterlief en haar lief hebben zo goed geholpen!

En toen ging iedereen aan het werk of naar Schiermonnikoog.
(Ja, verschil moet er zijn!)
En toen kon manlief in alle rust met de vloer beginnen;

En dat ging best snel, toen ik van mijn werk kwam was hij op de plinten na klaar!

Tadaaah, dit is hoe het er nu uit ziet.
Nog niet helemaal klaar.
De grote kast (zie in mijn banner) zijn we aan het schuren.
Ik vind hem nu te donker, hij moet veel lichter.
Maar dat is een project op zich!

De grote stoel staat op Marktplaats, daar moet een kleinere voor komen.
Want de grote kast moet er immers nog weer in.

Er hangt ook nog bijna niets aan de muur omdat we moeten kijken 
of deze indeling bevalt. (O ja en de vloer in de keuken heeft manlief gisteren
nog 'even' gedaan. De Held!!)
Maar eerst VAKANTIE! Ik zal voorlopig minder te vinden zijn in blogland
maar kom zeker bij jullie koekeloeren!

28 opmerkingen:

  1. Het ziet er mooi fris uit. Nu maar lekker vakantie houden, veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super hard gewerkt en ja ik ben ook helemaal van de blauw dus vind het super eruit zien ,geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel gezellig en knus uit! Het straalt rust uit en toch ook iets energieks. Ik ga het zinnetje dat de ronde deed bij de picknick ook steeds beter begrijpen: het mag ook blauw zijn... :-)
    Ik wens je een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt geweldige goede helpers daar in huis. Ziet er heel leuk en gezellig uit! Mooie kannen op de salontafel en een mooie kan op de kachel...
    Ben benieuwd welke kleur je op je grote kast gaat zetten ;)...
    En ik voel me vereerd dat de slinger een plaatsje heeft gekregen in je nieuwe woonkamer!!
    Nu genieten van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pluim voor uw man, ziet er gezellig en fris uit. De blauwe kleuren komen mooi tot hun recht.
    En nu vakantie !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge, dat is mooi geworden! Nou ja, ik vond het voor de nieuwe vloer er ook heel leuk bij je uitzien hoor in de kamer. Gewoon lekker eigen stijltje, daar houd ik wel van!
    Niks mis met lege muren voorlopig hoor, het geeft ook weer rust.. ze komen vanzelf vol ...
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een held, jazeker!

    Mooi licht allemaal, oogt heel ruim.

    Ik zie vooral foto 1 graag met Pippa in de legen kamer en het schijnsel van de zon op de vloer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pippa kwam, zag, en keurde de nieuwe vloer goed :-)
    Wat een werk, op zo een korte tijd !! Sjiek gedaan meisje !! Het ziet er supergezellig uit, daar bij jou, 340km verder noordwaarts... (ben nog steeds verliefd op dat moooooooie stoofje...)
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooohhhh.... Krijg prompt de neiging bij ons ook de boel op te frissen!!
    Super tof!!!
    Liefs,
    Sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WoW, het ziet er al heel mooi en fris uit!! Lief dat je zoveel hulp kreeg. Samen klussen is zo wel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,
    dat ziet er mooi uit!!!
    Heel fijne vakantie, wanneer het zo ver is.
    Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo,
    dat ziet er mooi uit!!!
    Heel fijne vakantie, wanneer het zo ver is.
    Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi ruimtelijk effect. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het ziet er heel gezellig uit! Geniet van jullie vakantie.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wow chapeau hoor voor jullie! Het ziet er prachtig uit! En die slinger ziet er super uit zo in de kamer! Wat lees ik over een kastje met allemaal engeltjes in... ;). Vakantie ze, lekker relaxen en af en toe bij ons op bezoek komen ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt heel mooi geworden, niet alleen jij nent heel creatief, je hebt ook een handyman. Geniet van je vakanrie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi geworden hoor!!
    Na de vakantie kom ik het wel een keer in het echt bewonderen, fijne vakantie!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er goed uit.... wat een werk is zoiets he?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk, zo met de hele familie zo'n klus klaren... Mooie lichte vloer en natuurlijk de blauwe muur ;-).
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het ziet er fris en tegelijkertijd heel gezellig uit. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben hier op een regenachtig dagje in de Dordogne snel even overal aan het bijlezen...wat een werk hebben jullie verzet!!! whow wat is die vloer mooi geworden... Nu maar hopen dat Pippa niet afremt zoals die van ons soms doen wanneer ze binnengespurt komen... allemaal krassen op de vloer...pffff maar de echtgenoot houdt van een huis waarin geleefd wordt dus ... !?! .... Leuk he zo helemaal weer inrichten en de meubels een keertje veranderen en anders neerzetten...het ziet er alvast gezellig uit en zeker ook met die mooie Belgische guirlande!!! ;-) Gelukzak!!! Geniet nog van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi geworden hoor!!! Ziet er weer heel gezellig uit.
    Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Flink gewerkt zeg ! Een hele klus lijkt me dat, maar wel tof als je zoveel hulp hebt. Echt prachtig en gezellig is het geworden en de slinger had ik herkend. Die hangt er heel mooi ! Een toffe plaats om tot rust te komen !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik loop een beetje achter dus zie ik je "verbouwing" nu pas. Wat is het weer lekker fris geworden. En die blauwe kleur op de muur, prachtig!. Is je kast echt te donker? Ik vind hem, als ik hem zie in je banner, juist zo mooi. Veel succes. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen