dinsdag 15 december 2015

Druk, druk, druk......

Hallo allemaal,
Hebben jullie het ook zo druk zo vlak voor kerst?
Pfff wat een hoop dingen zeg!
(Morgen voor mijn werk de hele dag naar Eindhoven. Sandra ik wou dat ik een hele lange pauze had dan kwam ik een bakje koffie halen en Guiness knuffelen en de muizenmannen aaien! )
Vandaag is voorlopig mijn laatste vrije dag dus ik moest
van mezelf alle kerstkaarten en kerstpost schrijven en op de bus doen.

Gelukt! Deze stapel ligt in de bus...
Ik heb leuke foto's gemaakt van wat erin zit maar daar moeten jullie nog even op wachten. ;-)
Het had alles te maken met dit en we moeten nog even wachten tot de ontvangers het hebben ontvangen. Anders is de verassing eraf he? :-))

Ondertussen kreeg ik van mijn schoonzus dit lieve engeltje.
Ik had er nog niet eentje gekocht want ik heb er al zoveel dus wil
alleen nog maar heel bijzondere. En deze is bijzonder!

Ook hier zijn al wat kaartjes bezorgd, deze zijn tot nu toe favoriet;

En toen lagen er ook nog zomaar ineens pakjes onder de boom!
Wij doen niet aan cadeautjes met kerst maar dochterlief heeft ons verrast.
Maar nu staat erop, do not open for Christmas! En dat zeg je dan tegen mij!?!?
Maar ik zal geduldig zijn. (Ik heb ook geen keus he? ;-)
Tot over een paar dagen! XX

21 opmerkingen:

  1. En of dit een drukke tijd is. Al neem ik nu een paar dagen pauze, na de drukte van vorige week en dit weekend :-). Maar jouw Kerstkaarten geven hier schrik!! Ik zou het bijna vergeten! Gauw kaarten regelen en schrijven !!
    Dat engeltje is schattig, maar het autootje met kerstboom erop vind ik supergaaf!! En wat zou het enig zijn als je zomaar even bij Sandra aan kon wippen! Maar ja, drukke werkdagen laten voor zoiets meest geen ruimte!
    Leuk blog weer :-)
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is er dan nog even veel te doen hè? Zeker als je geen vrije dagen meer hebt. Ik heb zelf gelukkig nog heel wat vrije dagen maar die raken al wel heel goed volgeboekt.
    Je kaarten zien er heel gezellig uit en de binnenkomende post is ook niet mis. Het engeltje dat je van je schoonzus kreeg is echt een heel bijzonder mooi exemplaar. En dan al die pakjes onder de boom. Ja, nu zul je toch echt geduldig moeten wachten.
    Heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hier ook droekdroek en wat leuk dat Oscar tussen je favorietjes ligt, lief!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps! Ik sluit me aan bij Nelleke! Ook hier kerstkaartenstress!
    En ik ben niet eens creatief geweest... Op kerstkaartengebied :-))
    Druk is het hier ook, maar vooral in het bolleke. Guinness' gezondheid blijft zorgen baren.
    Jammer dat het er niet in zit Esther, maar Guinness (niet stuiterend, maar wel vanuit zijn warme mandje), de muizenmannen en ik sturen je warme groetjes. Nu en morgen. Die van morgen komen vast extra warm binnen. Als we maar niet voor opvliegers gaan zorgen :-))
    Veel plezier en succes in Eindhoven!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Enneh... Geen probleem Esther, ik heb dit zelf op mijn blog ook wel eens vermeld. Maar lief van je xxx

      Verwijderen
  5. Voelt heel druk ,maar nog even en dan komt de rust van de kerst ,hier in ieder geval.......spannend kadootjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kaartjes versturen is leuk, hé. Vooral als die met liefde gemaakt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er heel creatief uit, met al die stempels. Wat een werk! Je hebt een schattig engeltje gekregen. En mooie pakjes! Lijkt me lastig, om dat dan te laten liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer gezellig en spannend allemaal!!
    Hier lag zo'n mooie envelop op tafel zo net.
    En de inhoud zo mooi en lief. Ik verklap niks, maar heel erg bedankt♡
    Succes op je cursus. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja het is altijd wat andere drukte dan normaal, helemaal als je ook nog moet werken. Lief engeltje. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik baal er soms van dat deze tijd zo druk is, ik zou graag wat meer tijd hebben voor fröbelen enzo. Wat een bofkonten zijn de ontvangers van die gezellige enveloppen.

    De Kerstkaarten die jij hebt gekregen zij echt heel mooi en met zorg uitgezocht. Precies zoals ik ze ook leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik probeer me niet te druk maken hoor...heerlijk voor je dat de kerstpost in ieder geval de deur uit is, zo leuk om iemand te verrassen met post!
    Wat een verrassing onder de boom en tja, nu geduldig zijn;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik probeer me niet te druk maken hoor...heerlijk voor je dat de kerstpost in ieder geval de deur uit is, zo leuk om iemand te verrassen met post!
    Wat een verrassing onder de boom en tja, nu geduldig zijn;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pfff, hier ook al druk op de een op de een of andere manier. Wat een leuk engeltje! Toch ook wel leuk zo'n verrassing onder de boom, ben benieuwd... Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zo'n onverwacht pakje onder de boom. En je hebt goed je best gedaan met de kerstpost zo te zien! Ik wil je heel graag een kaartje sturen, maar dan heb ik wel je adres nog nodig (e-mail adres staat op mijn profielpagina)Geniet van alle voorbereidingen en rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben jij snel! Ik had grootse plannen met véél enveloppen... maar grieperige toestanden strooien roet in het eten. Het zal dus met enige vertraging zijn.
    Heb een fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig engeltje en nog even geduld voor je de pakjes mag openmaken.
    Benieuwd naar de inhoud van je mooie kerstomslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kerststress :-) ondanks alle goede voornemens kom ik ook niet onder het gevoel uit. Jij kunt in ieder geval de Kerstpost al van je to do lijstje schrappen. Zo mooi verpakt, die cadeautjes onder de boom, zonde om dat open te maken, dat helpt vast om je geduld nog even te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er allemaal mooi verzorgd uit...leuk om te ontvangen.Vorig jaar was er zo'n Kerstmannetje op facebook en dan stond erbij...Kerststress???? de Kerstman zegt niet voor niets..HoHoHoho ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi engeltje! En het boompje op de vw-bus, zó leuk!! Goed bezig met de kerstpost, die van mij moet nog. Kerststress maak ik vaak zelf door al die plannen in mijn hoofd, die ik dan voor minstens de helft weer opschuif naar volgend jaar...
    Sterkte met afwachten van het openmaken van je pakjes. ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook hier viel een leuke verrassing in de bus. Heel geslaagd!. Tja en nu moet je zelf geduld bewaren. Hihi nog een week! Succes. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen