zaterdag 3 december 2016

Een ongeluk zit in een klein hoekje.....

Donderdag was mijn vrije dag, hij begon geweldig!
S'morgens een date met mijn vriendin die ik al veel te lang
niet gezien en gesproken had. Bij de IKEA
Lekker ontbijten, kletsen en als klap op de vuurpijl
alvast een kerstboom in de auto gemikt. 
(Dan hadden we die maar vast.;-))
S'middags even langs de huisarts omdat mijn voet al zo lang pijn doet.
Hij zei misschien is hij wel gebroken laat maar even een foto maken.
Ik dacht, ik ga gelijk langs het ziekenhuis dan hebben we dat maar weer gehad.
In Groningen moest ik wachten voor 3 dames die het zebrapad overstaken en toen;
Bam!!

Een oudere meneer zag niet dat ik stil stond en reed mij van achteren aan.
Ik klapte heen en weer en snapte niet wat er gebeurde.
En in plaats dat  hij remde gaf hij gas, dus nog een keer een harde klap.
Weer sloeg ik met mijn hoofd naar voren en naar achteren.

Eerst ben ik nog uit de auto gegaan maar ik voelde me helemaal niet goed.
Tja en dan kom je in een malle molen, ambulance, spoed, foto's, scan de hele rattaplan...

Gelukkig is er niets kapot, maar mijn nek die al niet zo goed is heeft een geweldige klap
gemaakt. Alles doet pijn en ik heb een hersenschudding.
Nu lig ik thuis op de bank bij te komen van de schrik.

Ook wel blij te zijn met alle lieve telefoontjes, berichtjes en bloemen.
Dankbaar te zijn dat het zo is afgelopen.
En toch ook wel medelijden te hebben met de meneer en mevrouw
die mij aangereden hebben. Ze zijn zo van streek.
En zo verandert je dag zomaar.
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt....
Fijn weekend lieverds, geniet er maar van! XX

31 opmerkingen:

  1. Ooh Ester wat een schrik, en dan maar hopen dat alles weer goed komt. En ja zo kan het ooeens allemaal heel anders zijn. We hebben het zelf meegemaakt 3 weken geleden is mijn moeder aangereden op haar fiets is met hele harde smak op haar hoofd op de weg gevallen, met ambulance naar het ziekenhuis door scan gewest paar nachtjes blijven. En nu thuis met bed in de kamer en heel rustig aan gaat het ieder dag even beter. En ook hier zeggen wij als het allemaal maar weer goed komt met (o)ma, mijn ouders doen alles nog zelf ook het huishouden, en als dat straks niet meer zal gaan lukken......... Maar ook voor jou doe het rustig aan, en ga niet te snel weer aan de slag want je kan zomaar last van hoofdpijn blijven houden. Laat je maar lekker verwennen, ondanks de nare klap wil ik je toch een fijn weekend toewensen. Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap gewenst! En inderdaad: je kunt alles nog zo leuk plannen, soms loopt het allemaal anders. Ik hoop dat je toch een fijn weekend hebt!
    Lieve groet,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjee, wat een toestand. Van schrik zou je bijna je voet vergeten, gaat het daar wel goed mee?
    Voorzichtig aan hoor, een hersenschudding is niet niks!
    Heel veel beterschap
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat rot voor je..Doe rustig aan en sterkte hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rustig aan doen hoor.....geniet maar van je bloemen en ik hoop dat de schrik niet te lang in je lijf blijft plakken.
    Liefs uit Ingen, X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, wat een narigheid. Hopelijk houd je er geen nekklachten aan over op de lange termijn. Maar hoe is het nu met je voet? Hebben ze daar ook gelijk naar gekeken? Je was nu toch in het ziekenhuis.
    Zo ineens kan het leven anders gaan.
    Van harte beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heftig zeg. Heeeeeel veeeel beterschap gewenst !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och arme, wat eindigd zo'n leuke dag dan akelig. Kan me voorstellen dat die mensen ook erg geschrokken zijn. Heel veel beterschap en hoop dat je weer helemaal hersteld. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heftig!! Neem echt tijd voor je herstel. Je kunt Arnica innemen na zo'n kwesture.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O jee zeg is dat schrikken. Rustig aan hoor en neem de tijd voor je herstel. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje zeg dat is schrikken! En wat je schrijft vind ik prachtig, Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt....zo waar! Rustig aan en goed herstellen! Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. crisis dat is me nog al wat zo staat je dag goed op zijn kop. beterschap en maar rustig aan doen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens je heel veel beterschap en een spoedig herstel.
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje wat een schrik......beterschap hoor liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ocharme, beterschap! Dikke kus, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh er is dus wel iets meer aan de hand dan dat je op Instagram liet vermoeden.. :-( Maar ik hoop toch echt voor je dat het geen verdere gevolgen heeft voor je gezondheid. Beterschap. En ene voorichtig knuffel want alles zal wel pijn doen,, denk ik zo...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo dat is niet niets.
    Grote pech.
    Maar hoe is het met je voet......

    gr. Anita en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeps, dat is schrikken! Beterschap met je nek. Met hartelijke groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oei nu lees ik hier pas wat me dit weekend al werd verteld door de andere blogmadammen. Dat klinkt niet zo goed hé... Wat je nek betreft hoop ik dat het snel betert. Zo'n klap is echt niet goed... Je hebt toch geen Whiplash? Heel erg goed rusten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Joh wat heftig, van harte beterschap!! Ik hoop dat je snel weer opknapt en er niets aan overhoudt!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O jee, wat een schrik.
    Hopelijk gaat het snel beter.
    Maar.... Hoe gaat het met je voet?
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeetje zeg... ik had op IG wel wat gelezen, maar schrik nu toch wel van het hele verhaal.
    Dit is niet iets om te onderschatten, zeker met jouw gevoelige nekje.
    Nigmaals heel veel beterschap!
    Liefs,
    Sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik had het al gelezen maar nog niet gereageerd...heftig hé...hoe kan zoiets lopen! Hoe gaat het nu met je? Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oef! Sterkte. Niet leuk. Je huis ziet er in ieder geval lekker vrolijk uit met al die bloemen. En dan de zon erbij.... Doe maar lekker rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat een schrik he! Ik vind het zo erg voor je. Hopelijk knap je snel op van de hersenschudding. Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gelukkig heb ik met eigen ogen al gezien dat je verder helemaal heel bent.
    Kalm aan en hopelijk ben je gauw weer "de oude"
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh, ik ben laat en lees dit nu pas. Heftig! Ik wens je veel beterschap en het allerbeste!
    XXGonny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Spoedige beterschap en laat je goed verzorgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Man wat een verhaal. HEEEEEEL VEEEEEEEEL beterschap gewenst! Dan maar veel blogs kijken! ;) Ik zal mijn best doen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen