woensdag 12 juli 2017

Personeelsuitje......


Afgelopen vrijdag hadden we ons jaarlijks personeelsuitje.
We gingen varen met de Frisian-Queen 

Het was werkelijk een prachtig schip;

Het uitzicht was prachtig en het gezelschap heel gezellig! 

 We gingen een route varen en in Grou gingen we voor anker om te bbq'en.
Dat deden we aan boord.

 Onderweg kwamen we veel mensen tegen en iedereen was even vriendelijk.
(Of zou dat komen omdat wij zo enthousiast waren? ;-))


Dit vind ik zo typisch Friesland!

Er waren ook 2 dj's mee aan boord en toen we verder gingen varen
gingen de voetjes van het dek!
Wat heb ik genoten; dansen, gek doen, kletsen, lachen.....
Ik moet eerst even over een denkbeeldig drempeltje heen maar
als ik eenmaal los ga! Daar heb ik geen drank voor nodig. ;-))
Oja er zijn filmpjes van maar die krijgen jullie  niet te zien! :-))
Het was heerlijk!




17 opmerkingen:

  1. O, dat klinkt echt als een geweldig uitje! Heel gezellig zo op het water. Jullie zullen best veel bekijks hebben gehad met jullie feestje 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, klinkt superleuk!!! En inderdaad, die laatste foto vind ik ook geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, zo'n geslaagd feestje! En ja, op 't water is meestal een goede sfeer :-)
    Groetnis út Fryslân!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat jammer nou van die filmpjes, daar had ik me zo op verheugd!
    Zo te zien: een heerlijke dag!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat schip ken ik, lag altijd in Leeuwarden aan de kade. Mooi is di ehe. Ik vind het meer zo,n Mississippi boot en wat heb ik daar vaak zelf in een zeilbootje gezeten. Ik mis het nog vaak. en dat iedereen zo vriendelijk is op het water is heel gewoon. Je groet elkaar. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad en ik zou dat filmpje best wel willen zien....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o dat klinkt geweldig goed en Friesland is mooi ben er ook al eens geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke personeelsfeestjes hebben jullie telkens! Jammer dat we de filmpjes niet mogen zien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk toch....lekker gek doen en genieten liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geen filmpjes da ga je nie meeeenen!!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor! Altijd gezellig zo'n boottochtje. En toch lekker buiten.... :-)

    Groet,
    Conny (papillon60.blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh die filmpjes die op snapchat staan :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat klinkt inderdaad als een heel aangenaam uitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er leuk uit en klinkt als een geslaagd uitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn broer en schoonzus hebben op de Frisian Queen hun bruiloft gevierd, erg mooi is die boot ! Leuk dat jij daar een personeelsfeest op had!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk uitje. Ja boten met zeilen is typisch Fries, soms kan ik ze van uit mijn keukenraam zien.

    BeantwoordenVerwijderen