donderdag 14 september 2017

Villa Kakelbont is af!

 Tadaaaah mijn huisje is af.
Wat ontzettend leuk om te doen zeg! 
Een beetje fröbelen, hier een bloemetje, daar een bloemetje
en het hoeft ook allemaal niet zo perfect.
Zie hier de voorkant;
  
De achterkant;

Deze bloemetjes zitten op de voorkant maar zijn een beetje naar onderen verdwenen. :-((

Ik naaide her en der wat knoopjes;

Ik maakte aan de zijkant wat Misteria ehh ik bedoel Wisteria ;-))

Niks geen patroon gewoon maar wat doen.
En ik ben daar helemaal niet zo slecht in. 
Uiteindelijk heb ik besloten een muziekdoosje in het huisje
te stoppen. Met hetzelfde muziekje als mijn kinderen vroeger hadden 
boven hun bed. Brahms Lullabay;

Tja en wat doe ik verder met het huisje?
Nou voordat ik dat bedacht had stond deze dame al voor de deur;

Ze had haar vrienden ook meegenomen.
Maar echt niet dat Witje in mijn huis mag wandelen....
Ach alhoewel, wat kan mij het schelen!
Villa Kakelbont it is!

 Kom maar binnen met z'n allen. Wat een gezelligheid!

28 opmerkingen:

  1. wat ontzettend leuk gemaakt en zo helemaal van je zelf !! en pippi die houd van dit huis dat is duidelijk te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whoehoe wat een ontzettende leukert
    x Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent lekker bezig geweest zeg. Wat een fleurig en bloemrijk huisje.
    Pippi zal er vast goed op passen. Maar let wel een beetje op Witje dat ie niet de blaadjes van het huis knabbelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat ontzettend leuk! Past helemaal bij Pippi! :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Villa Kakelbont is echt prachtig!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh mooi!!! Geslaagd!! Leuk hé? Krijg zin om ook weer een huisje te haken ( want breien, daar ben ik niet zo goed in). Mooie kleurtjes ook, en Pippi zal wel blij zijn, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SUPERGAAF!! Lijkt een beetje op mijn Pipowagen. Oh kon ik dat nou ook maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig huisje, heel mooi.
    Fijn weekend,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt prachtig! Wat een leuk idee en wat geweldig uitgevoerd! Een feest om naar te kijken :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk echt schattig, heb ooit een paddestoelhuisje gemaakt was ook zo leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, het huis is meteen gekraakt :-) Maar ja, het is dan ook wel een super mooi huis, echt in Pippa, uh.... Pipi-stijl. Ik denk zomaar dat er meer huisjes gaan volgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend! Helemaal een Dachshundistyle villaatje Kakelbont! En perfect mag niet hé! Anders is het niet meer Dachshundi! Geweldig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enig huisje, inderdaad hoeft het niet zo precies, het is goed zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi dat je Wisteria op Misteria hebt gemaakt :)
    Hij doet me qua kleur wat denken aan mijn patisserie. Ik krijg ineens zin om nog een extra huisje bij te breien.
    En er een muziekje in stoppen is een gewEEEEEldig idee

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig leuk is die geworden en zo heerlijk gekleurd ook met lekker veel bloemen. k zie een heel dorp voor me... en tja dat Pippi gelijk voor de deur staat vindik niet vreemd.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal Esther, dit huisje.
    Er volgen er vast nog meer!!
    #verslavendleuk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt geweldig !!!....liefs van mij fijne week!...x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Echt, je bent boven jezelf uitgestegen, wat een kunstwerkje!
    Maak je nu een dorp voor Pippi? :-))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhhhhhh wat krijg ik weeer zin in huisjes breien,.....zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt super leuk. De kleurcombinatie, ik had het kunnen kiezen, haha. Nu krijg ik trouwens ook wel zin in zo'n huisje breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die vind ik mooi!!!
    Zit hier helemaal met een smile ;)

    BeantwoordenVerwijderen