zaterdag 14 juli 2018

De veranda......

Al jaren genieten we van onze veranda.
We zitten er regelmatig, hebben er winterfairs in georganiseerd enz enz;
  

Maar het hout werd er niet mooier op dus ik wilde het wel verven.
De achterkant was al blauw maar begon te bladeren dus ook dat mocht opnieuw in de verf.

Ik heb echt Zweeds verf gekocht. En het verft echt heerlijk!
En het word zo mooi!
 \
Het is een prachtige grijs/blauwe kleur;

En zie hier, helemaal klaar en ingericht;

 We gaan hier vast weer heel wat uurtjes doorbrengen;

Zicht vanaf de bank;

De hekjes heb ik wit geverfd.
Dit is nog maar een klein stukje van de tuin de rest moet (mag) nog.
Maar ik wou jullie hier alvast even van laten mee genieten.
(Pippa vond natuurlijk ook dat ze op de foto mocht. ;-))

23 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel gezellig uit, heerlijk genieten nu :)
    Een heel verschil met dat bruin!!
    Een fijn zomers weekend, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt supermooi geworden, nu heerlijk genieten van deze mooie zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat een heerlijk plekje, ik benijd je! Lekker genieten, het weer is tropisch dus wat wil een mens nog meer op een zwoele zomeravond! Lieve haakgroetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Wat een fijn plekje en wat heb je het mooi gemaakt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ik dacht eerst nee, dat hout buiten moet je niet schilderen. Maar nu ik het resultaat bekijk is het inderdaad heel mooi geworden hoor. Een heerlijke sfeervolle plek waar jullie nog heel veel plezier van zullen hebben.
    Fijne zondag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijn en mooi plekje hebben jullie daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi en gezellig ingericht! Knuffel aan het fotomodel!😍

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww geweldig je veranda!!!...geniet er maar lekker van liefs Ria ☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo ziet dus de blauwe Moose färg eruit :-). We zitten nog te twijfelen tussen blauw en falunrod. Het blauw ziet er wel erg goed uit zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zelfs als het plenst kun je nog heerlijk buiten zitten! Mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zelfs als het plenst kun je nog heerlijk buiten zitten! Mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk plekje. Gewoon een verlengstuk van je huis. Het past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig plekje! Hoop dat je er nog veel kunt genieten. Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk plekje... En wat ben ik blij met de foto van de loungeset... Wij moeten ook voor zo'n combi kiezen maar was erg bang dat het niet zou staan met zo'n kort gedeelte... Hij doet mij denken aan de set die wij bij leen hebben gezien...

    Je hebt een supergezellig plekje gecreeerd...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een supergezellig stukje in je tuin... lekker vertoeven daar.
    Fijne dag groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk knus, ook een mooi raampje er in! Bij onze 'lanterfant bij de fazant'is de kleur: Rood. Rodekan, theepot, trekker, ook heel knus. Ik zal daar ook eens een post over plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. pfffft ik ben ff grezond jaloers wat mooi is dat geworden ik droom nog van zo'n hutje wie weet. De mooie spulletjes voor de inrichting heb ik al ( jaren ) :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is je veranda mooi geworden! En leuk ingericht. Ik kan goed begrijpen dat je daar heel wat uurtjes zult vertoeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijke plek heb je er van gemaakt, complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Helemaal super vind ik hem geworden. Ik zou hem hier zo neerzetten, nu manlief nog overtuigen. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen