zondag 19 augustus 2018

REUZEN.......

Wij gingen zaterdag op bezoek bij de REUZEN!
Nou dat was me wat.....
In 2015 mocht ik bij de picknick zijn en was ik al een dag eerder in Antwerpen.
Mensen vroegen aan ons of we voor de REUZEN kwamen?
REUZEN? Geen idee. Toevallig kwamen we ze toen tegen het was geweldig!
We zagen oma toen lopen en haar kleinzoon. We zagen ze naar bed gaan en konden
overal rustig bij.......

Dus toen ik hoorde dat ze in Leeuwarden kwamen zei ik tegen ons gezin daar moeten we heen!
Zo gezegd zo gedaan. Maar het was druk......Heel druk.....
Je kon er gewoon niet bij zoveel mensen.
Het meisje hebben we alleen maar slapend gezien. Ook bijzonder hoor.
Een close-up van het gezicht;

 Daarna hebben we besloten om een plekje langs de kant te zoeken en te wachten tot de duiker kwam.
We moesten heel lang wachten, echt heel lang.... Zo ongeveer 3 uur! Maar het was best gezellig met de mensen om ons heen. En toen, daar kwam hij!

 Daar kwam hij de bocht om, zo groot en zo bijzonder hoe ze dat doen!

Ze rennen en springen om hem te laten lopen. Dat doen ze met wel 30 mensen;


 Er staat een filmpje op mijn IG. daar kun je zien hoe hij echt vlak bij ons langs liep, hoe indrukwekkend het was! Daar gaat hij weer. Het was een bijzondere dag!



18 opmerkingen:

  1. Wat geweldig dat je dat gezien hebt, ik zag het op televisie maar van dicht bij moet het imposant zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig hè, die reuzen. Leuk dat ze nu bij jullie in de buurt kwamen en behalve je dochters je andere gezinsleden nu mee konden genieten.
    Het is lang geleden dat ik ze zag. De duiker, het meisje en een olifant hebben we ooit door Antwerpen zien stappen. Ze mogen nog een keertje komen van mij ;).
    En die picknick, die wil ik ook gerust nog een keertje overdoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, ik was er vrijdag en het was werkelijk fantastisch. Leuke foto's.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's heb je! Wij lieten het, mede door omstandigheden, aan ons voorbijgaan. De drukte weerhield me ook. Maar iedereen die ik erover hoor en alles wat ik er van zie, laat zien dat het echt bijzonder was!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben ze zondag gezien, reuzeleuk én reuzedruk. Mooie foto's heb je geplaatst. Zo dichtbij stonden wij niet, maar we hebben ze toch redelijk goed kunnen zien. Vond de hele entourage ook origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt bijzonder. En wat goed dat je geduld beloond werd. Zo dichtbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij waren er vrijdag bij. Het was indrukwekkend mooi. Wat mij vooral raakte was de emotie en de interactie met het publiek. Prachtig, ik hoop ze nog eens te zien, misschien al over 2 jaar, zei de directeur van het royal reuzen theater

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach mensen, dit zijn Reuze grote Reuzen. Wat is dat knap gedaan zeg. Ik had er nog nooit van gehoord laat staan ze gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja wat een drukte was het daar. Wel apart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastisch! De uitdrukking op de gezichten hebben ze zó knap weten te vangen!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja zo leuk!!...zag het op tv....zo bijzonder...ik was aan het werk helaas....had het geweldig gevonden ....alhoewel zolang langs de kant.....had ik gehoopt een terrasje te vinden...liefs Ria x 💕☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat bijzonder het filmpje heb ik denk ik gemist maar ik ga het nog na zoeken (ben nog niet zo handig met ig)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag ze al op IG voorbij komen, wat grappig! Mooi gemaakt ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig! Was wel indrukwekkend zeker! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. really special. and what good that your patience was rewarded. so close!

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello,
    Thanks for stopping by. Please feel free to leave a comment or feedback. I appreciate them all~
    Happy stitching
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen