zondag 5 mei 2019

Disneyland Parijs!

Afgelopen week waren wij met ons gezin in Disneyland.
Het was magisch!

We vertrokken maandagochtend en hobbelden met de bus naar Parijs.
's avonds al lekker gegeten en rondgekeken maar dinsdag was het zover!
Het was zo leuk om in het park te zijn.

Al die Disneyfiguren en attracties.
We waren wel een beetje verdeeld de helft van ons wilde heel graag in alle achtbanen en de andere helft vond de draaimolen al gek genoeg!  ;-))

Alles ziet er keurig verzorgd en netjes uit.
Alles is in thema, echt super!
Het enige nadeel dat ik kan verzinnen is dat je heel lang moet wachten voor een attractie 
Maar ook dat weet je en daar stel je je dan maar op in

Sprookjesachtig mooi....

De optocht was geweldig en de vuurwerkshow indrukwekkend.
Haha ik word niet betaald voor deze reclameboodschap hoor!

Na 2 dagen plezier en genieten hobbelden we weer terug naar Groningen.
En de reden van dit uitje?
Manlief en ik zijn 30 jaar getrouwd in juni, en dat moest gevierd!
En daarom een foto van ons allemaal, voor deze ene keer!

16 opmerkingen:

  1. Gelukkig zag ik die familiefoto al op IG want hoe het komt weet ik niet maar hier is het niet gelukt ze te plaatsen.:-( Je reportage over het park is geslaagd! Gezellig zo met z'n allen samen weg. Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd. Nog veel goede en fijne jaren gewenst. Leuk uitje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n uitje, maar de familiefoto is niet te zien hoor en misschien zijn je familieleden daar wel blij om. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Familiefoto gecensureerd???
    Zag m al op IG
    Wat fijn zo samen zo'n avontuur beleven!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer geen familie foto...ja Disneyland is geweldig ...ik ben er twee keer geweest maar wil nog wel een keer hoor 💕💕 liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk familie-uitje, jammer dat we de familie niet kunnen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de mooie mijlpaal en inderdaad: ik was ook heel benieuwd naar de familiefoto!
    Ik zal eens zoeken op Instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijkt me heel bijzonder, zo'n verblijf in een soort andere wereld. Een tijdje leven in een sprookje als het ware!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van hartte gefeliciteerd en ook hier is de foto niet te zien maar ik zag al een gelukkige familie op IG

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, die familiefoto en wat heerlijk hè, om zo met zijn allen uit te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke foto en heerlijk zo'n familie-uitje. Hartelijk gefeliciteerd met jullie 30-jarig huwelijk! Die wachttijden zijn lang, bij de Efteling (daar waren wij met 25 jaar) ook.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Esther, wil je mij je adres nog even mailen op mmberends@hotmail.nl
    (let op die @nl) Ik heb hier post voor je klaar liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk gezinsuitje! Nog van harte gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zalig, wij zijn er al 3 keer geweest en elke keer opnieuw 'beleef' je dit anders.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen