dinsdag 8 oktober 2019

Paddenstoelenfeest!

Beloofd is beloofd, vandaag de outfit van Madeliefje!
Dit patroontje heb ik van Anki zij heeft leuke lieve patroontjes
die niet zo ingewikkeld zijn. (Als ik het kan! ;-))

Maar Madeliefje kwam naar mij toe en zei;
Ik vind het prima dat jij een Paddenstoelmeisje van me maakt.
Maar dan wil ik ook naar het bos om DE paddenstoelen te zoeken!
Ach en dat snap ik zo goed. Ik hou er immers ook zo van.
En zien jullie wie daar links het beeld in schuifelt?

 Kijk daar hebben we Pien!
Zij heeft immers ook een paddenstoelenjurk dus zij wilde ook mee op 
paddenstoelenjacht!  Helemaal enthousiast zijn ze!
Esther kijk nou het lijkt wel een paddenstoelenbos!

Pien past ook helemaal in het bos;

 O en kijk deze dan! Hier moet wel een kabouter in wonen.
(Met al dat gegil van de dames denk ik niet dat ze tevoorschijn komen. ;-))

Deze zijn ook leuk het lijkt wel een dorpje!

 Kijk ze eens genieten in het bos.
Net als ik lijken ze de herfst ook prachtig te vinden!

Onderweg naar huis riep Madeliefje ineens STOP!
En daar aan de kant van de weg stond deze bjoetie.
Moe maar voldaan gingen we toen toch echt naar huis

19 opmerkingen:

  1. Ah, wat zien de dames er prachtig uit! En wat heb je een supermooie foto's gemaakt, helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel lief om te zien en mooi gemaakt. Die "echte" paddenstoelen (rood met witte stippen) maken me elke herfst weer blij als ik ze ergens zie staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige foto's, en wat een geweldige outfits hebben ze aan allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! De meiden zijn helemaal in sfeer... En JIJ kunt het allemaal zelf maken..
    Maar heb je nu zelf ook een herfst outfit om naar het bos te gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook geen straf om deze tijd van het jaar het bos in te trekken. Mooie exemplaren. Maar de mooiste paddenstoelhoed is toch die van Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke foto's en die outfits...geweldig!!! Groetjes, Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow het lijken wel plaatjes uit een heel mooi boek !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's en wat een leuke blog. Ze zijn prachtig, je poppendames in herfstkledij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zien jullie er allebei prachtig uit. En dan ook nog zo genieten in het bos. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ochhhhh zo schattig.....die kaatste lijkt wel een ansichtkaart ...verliefd ....❤️🍄❤️🍄❤️🍄❤️🍄❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zien de dames er super schattig uit. En wat een lieve foto's!
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een waanzinnig mooie herfstfoto's geweldige outfits ook die zou ik ook wel willen hebben
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk herfstverhaal! Gezellig, zo met de dames samen op stap. En wat hebben ze schattige kleertjes aan!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi! Wie weet komt er nog eens een kabouter langs om de dames te versieren ze passen precies bij het kabouter leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah ze doet me denken aan Roodkapje. Wat een leukerds, allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn meisjes en ik genieten uitgebreid mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig poppen maakt jij. Wie weet komt het kabouters nog verschijnen. Mooie foto's van deze poppen. Knap gedaan. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen