zaterdag 25 januari 2014

De gewonnen koffiekopjes!

Gisteren kwamen ze met de post, de kopjes en schoteltjes van de Give-away van Madelief.
Ik had meegedaan voor onze dochter, ze is gek op roze en woont net op zichzelf. Ik verheug me nu al op de high-tea die ik bij haar ga houden, want die heb ik natuurlijk wel verdient of niet dan?


     Mooi zijn ze he?







 Het is zo leuk om iets te winnen en dat de kopjes dan bij jou thuis staan terwijl ze eerst bij iemand anders 
op de blog stonden. Ik ga zelf ook een Give-away doen. Gewoon omdat het leuk is en ik een leuk cadeautje heb! (Vind ikzelf) Nou had ik me voor genomen om dat te doen als ik 50 volgers heb. Dus nog even geduld a.u.b. Bij de volgende post een sneak peak van het cadeau!  

Toen ik begon met bloggen dacht ik, ik ga 2 blog's per week plaatsen maar ik vind het zo leuk dat dit mijn derde blog is deze week! Er gebeurt ook steeds van alles waarvan ik dan denk, o dat is leuk! Dat ga ik plaatsen. Ach en als de inspiratie wat minder wordt dan merken jullie dat vanzelf! maar voorlopig vind ik het zo leuk en gezellig! Dus gaan we lekker door!






9 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Leuk, dat je dochter die Engelse kopjes leuk vindt.
    Ook mijn dochter van 30 spaart Engelse kopjes en gebruikt ze dagelijks.
    De 'ouderen"hebben geloof ik, een beetje genoeg van deze kopjes, maar de jeugd vindt ze weer leuk.
    Er staan ook vaak prachtige bloemen op, zoals op die van jou.
    Voor je dochter, veel plezier en ermee en hoop dat je die high tea krijgt.
    Goed weekend, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Esther,
    Prachtige kopjes heb je gekregen van Madelief, ook al gaan ze naar je dochter.
    De kleur heb je ook mooi gecombineerd met je bloemen, of andersom.
    Altijd gezellig, een logje, en zolang je lekker inspiratie hebt...
    Mooi weekend verder!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te winnen! Maar het zijn ook heel leuke kopjes. Op naar de 50 volgers!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely a lovely win Esther, Madelief is inspiring us with her lovely table settings!
    A warm hello from the Pacific NW coast and hugs to Pippa!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kopjes zijn bij jou helemaal op zijn plek, wat een mooie kleuren
    en met die tulpen op de achtergrond is het een plaatje.
    Leuk dat je zo geniet en zoveel inspiratie hebt gezellig om bij je te lezen!!!

    Mooi weekend en lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zijn ze,fleurige foto`s allemaal,fijne zondag,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je de give away bij Madelief won. Het zijn mooie kleurige kopjes die zeker goed van pas zullen komen bij je dochter. En dan gezellig aan de high tea samen. Fijn dat je zelf ook veel plezier beleeft aan het bloggen. Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kopjes! Je dochter zal ongetwijfeld heel blij zijn denk ik en die high-tea verdien je zeker. Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Esther,

    Eindelijk even tijd om te reageren! Ik had het al veel eerder willen doen, maar doordat ik deze week veel weg ben kwam het er niet van. Wat ben ik blij dat de kopjes heelhuids zijn aangekomen en je er blij mee bent. Ik hoop dat je dochter ze ook leuk vindt! Ze zijn alle drie anders in stijl, maar de combinatie is prachtig. Je hebt er ook mooie foto's van gemaakt.

    Ik hoop dat de tea party, misschien in de tuin, er snel komt! Ik verheug mij er op weer naar buiten te gaan.

    Alvast een fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen