donderdag 23 januari 2014

Privé dingetje ;)

Ik ben vandaag vrij....
Dus vanmorgen druk met de huishouding....
Bed afgehaald, raam open spullen lekker buiten gehangen....
So far so good....

Toen ik het (lees dekbed + kussens) weer naar binnen haalde dacht ik, jakkes wat eigenlijk een bende!
(Nu komt het privé dingetje)
Na jaren ziet het er niet zo fris meer uit. Dekbed is gescheurd beetje gelig, kussens, tja wat zal ik daarvan zeggen. Ook niet meer lekker wit en fris....
 Enne nee er zijn geen foto's van!!! Haha als dit geen biecht is!
Maar moet er wel eerlijk bij zeggen dat we er ook al jaaaren onder/op slapen.
(Vroeg net al aan mijn dochter, hoe vaak moet je eigenlijk een nieuw kussen?)

Toen kwam de post....
Met mijn loonstrookje....
Nu krijg ik mijn overuren altijd 2x per jaar uitbetaald...
Zo ook nu...
Ha, dacht ik. Nu is het klaar ook!
Op mijn fietsje gestapt richting HEMA en tadaaaa:

      De buit van vandaag; 2 seizoensdekbedden, 2 overtrekken en 4 kussens. Ik dacht maar zo, dan alle
      gezinsleden maar een nieuw kussen.

     Wel grappig, het meisje van de HEMA zei; 'het zijn wel kinderdekbedovertrekken hoor' Maar ja ik
      hou ervan en mijn man kan het niets schelen zolang het maar lekker warm is.




      Nou hier word je toch blij van? Enne, totale kosten 112,90. dat valt toch echt mee, of niet dan?

6 opmerkingen:

  1. Mooi dekbed hoor.
    Ja die kussens, dat is wat.
    Moet je soms gewoon vervangen.
    Mijn schoonzoon noemde mijn kussens plankjes.
    Dus toen wist ik wat me te doen stond.
    Nieuwe kopen.
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren Echt al helemaal voorjaars!!
    Ja die HEMA blijft een leuke winkel, mis ik hier soms wel een beetje....maarja je kunt niet alles hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat heerlijk. En dan straks lekker onder dat nieuwe dekbed!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zul je heerlijk fris en schoon slapen, vannacht.
    En lekkere kleurige bekleding.
    Als je synthethische kussens hebt, en ook dekbed, dan kun je het gewoon in de wasmachine stoppen. Blijft het fris.
    De Hema blijft toch subliem in zulke dingen!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurtjes. Wat zal je lekker slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Esther,

    Een tijdje terug was jij al even op bezoek op mijn blog en plaatsten je een enthousiast berichtje en werd je volger. Ik beloofde even op jou blog te komen spieken, maar * bloos* dat was er nog niet van gekomen. Vaak zit ik even tussen de drukte door op de laptop en als er 1 van de kids roepen dan ben ik weer klaar met mijn gesurf op het web ;-) Nu even tijd gehad om je blog te bekijken! wat een gezelligheid en kom je ook volgen!
    Het is ook wat met de dekbedden en kussens he!? hier zijn we ook toe aan nieuwe kussens, ga altijd naar Ikea maar de Hema is ook een idee! en de hoezen vind ik geweldig!! binnenkort dus even een bezoekje Hema doen! bedankt voor de tip

    Groetjes Joelle
    http://hipmetkleur.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen