woensdag 30 april 2014

Dienblad en vlaggetjes.

Ik heb op Koningsdag nog een dienblad gescoord,
Is ie niet mooi?



Hij is met hand beschilderd maar in de naadjes laat de verf wat los, ik zal eens kijken of ik hem kan behandelen met een laagje vernis want ik wil hem wel graag gebruiken. 

En het was tijd om verder te gaan met de zakdoeken;


Tadaaaa, Dochterlief en ik gingen ze ophangen in de tuin om te kijken
hoelang de slinger was geworden;





92 zakdoekjes! Ik heb er zoveel gekregen! Echt super!
O en zien jullie die rode stoel links?? Die was van een broer van manlief.
Hij is stuk je kunt er alleen maar in liggen, als je erop gaat zitten klap je achter over.
Volgens manlief 'heerlijk voor in het zonnetje!'
Maar of ik er nou zo blij mee ben? nee niet echt ;-)

Ik noem eigenlijk nooit namen op deze blog maar nu moet het even. Een lief vriendinnetje van mij heeft een slinger gemaakt van mijn doilly's  die ik in de loop der jaren verzameld heb. Ik heb het zelf geprobeerd maar dat kan ik dus echt niet. Ik vrees dat ik ze verknipt en vernaaid had en ze weggegooid had ;-)
Dus lieve Marga bedankt! Zij heeft trouwens ook een webshop, wil je even neuzen klik dan hier.


Nou, wat een gezelligheid he?

13 opmerkingen:

  1. Dank je......en graag gedaan hoor.
    Ziet er wel erg gezellig uit zo. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je slinger van zakdoekjes is fantastisch geworden ! Amai, dat zijn wel ettelijke metertjes slinger !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het dienblad past perfect in je huis en jee wat veel zakdoekjes zeg!
    Liefs, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het dienblad past precies in de kleur van je keuken! Leuk dat je daar dan tegenaan loopt.
    Je vlaggetjes zijn wel een succes zeg, wat veel zakdoekjes.
    Zo kunnen jij wel een feest voorbereiden!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,
    Het dienblad past denk ik, prachtig bij je spullen. Mooi hoor.
    En de tuin is ook heel feestelijk met die leuke slingers.
    Groetjes, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De Pipowagen is gaaf zeg. We hebben er ook eens naar gezocht, maar niet gevonden of te duur. Toen maar een kippenren op die plek gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een juweel dat dienblad, die zou ik ook meegenomen hebben! Prachtig!
    De zakdoekjes zijn ook heel leuk.
    Het boek is onderweg Esther :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, de slinger is mooi geworden zeg! Die met de doilies ook trouwens. En wat een goeie vondst! Volgens mij is dat dienblad helemaal jou.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi dienblad. En wat een gezellige slingers. Super leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg! zo'n slinger. Ik ben ook aan het sparen, maar dan kanten kleedjes. Hoop dat ik op een gegeven moment net zo'n lange slinger kan maken als jij.
    Je dienblad is leuk, lekker kleurig.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, die rode stoel past inderdaad perfect in het plaatje;))
    Mooie slingertjes zijn het geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben verliefd op je dienblad!!
    Ingezoomd op de inrichting van je thuis, goed ontwerp en wat heb je het netjes en origineel aangekleed.
    Fijne zaterdag, groetjes Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen