zaterdag 6 september 2014

Roses, Angel and Red Shoes......

Ten eerste, bedankt voor alle positieve reacties op mijn w.c.deur! Hij is zo leuk! Plassen is een feestje! Ik wou dat jullie allemaal even bij mij konden komen plassen! ;-)

Verder had ik een hele drukke werkweek. Ook nu heb ik dienst maar het is (nog) rustig....
Ik kocht mooie rozen voor een jarige vriendin. Ze bleek met haar gezin te gaan eten en nu heb ik mooie rozen;

Er kwam ook nog een engeltje mijn huis binnen gevlogen;

Zoals jullie misschien wel weten spaar ik engeltjes, zo niet kun je even terugkijken.
Zo rond kerst heb ik er een blog over gemaakt. Ik wilde even een linkje plaatsen maar
weet niet hoe dat moet! Ik heb heul veul engeltjes dus ik wil alleen nog maar bijzondere.
En deze is bijzonder. Met blauwe bloemtjes, lief!!

 Enne daar waren ook nog 'the red shoes!'
You love them or you hate them!!!

Hier in huis zijn de meningen er over verdeelt. I love them! Echte plastic kraak schoenen voor een prikje! Mijn vriendin zei al, 'geen blauwe? Ben je ziek?' Haha ik verras de wereld. (En mezelf!) 

12 opmerkingen:

  1. Ik vind je rode schoenen geweldig!!!!zou ze zelf ook zo kopen als ik ze ergens tegenkwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahaaaa! Red shoes to brighten your day! En je kunt jezelf er nog in zien ook, zo mooi glimmen ze :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je een bericht maakt in Blogger zie je boven het tekst gedeelte een aantal icoontjes.
    Er staat ook; Link (onderstreept) klik daarop.
    De cursor knippert in een invulvak: daar plak je het http adres van je engeltjes blogbericht.
    (Die heb je eerst opgezocht en de adresbalk geknipt of gekopieerd).
    In 'weer te geven tekst' invulvenster kan je een woord typen, bv. engeltjes verzameling.
    Klik op OK.
    Je kan het altijd nog aanpassen of verwijderen.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Het lukte me wel om een ander blog erin te zetten maar niet die van mezelf. XX Esther

      Verwijderen
    2. Wat vreemd?...
      Plak je dit?

      http://pippas-hus.blogspot.nl/2013/12/engeltjes.html

      Verwijderen
  4. Lief dat engeltje onder de stolp, herinnert mij eraan ook de stolp weer eens te gebruiken.
    Ja! prachtige rozen, bof jij even dat de vriendin ze niet kon ontvangen :-)

    Helder blauwe vaas, ga de kleur blauw steeds meer waarderen, was altijd van de groen maar mijn smaak veranderd blijkbaar.
    Het schijnt dat rode sokken, kinderen helpt om beter te 'aarden', als hun fantasie een beetje met hen aan de haal gaat en ze angstige dingen denken.
    Zit mij nu te bedenken waar glimmende rode schoenen de volwassen vrouw bij kan helpen :-)
    ....
    Kijk mij!! Je kan niet om mij heen...ik ben energiek en avontuurlijk...:-) Zoiets??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk dat is goed, dat je blauw gaat waarderen! Enne dat van die rode schoenen past misschien wel. ;-) En de link ga ik volgende keer goed doen. Nogmaals dank! XX Esther

      Verwijderen
  5. Hoi, Esther. Welkom op mijn blog. Ik heb net even wat bij je rond gekeken , heerlijk al die kleuren.
    Het engeltje is schattig . Je schoenen moet je even aan wennen maar bij de juiste out fit moet kunnen ;)
    Fijne zondag.
    Liefs,Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je rode schoenen staan leuk en vrolijk.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je schoenen zijn gewéldig !!! Ik zou ze ook onmiddellijk dragen...
    Dat wat Ingrid-Katrientje schreef over rode sokken en kinderen, dat wist ik niet.. Interessant...
    Hihi binnenkort lopen al je blogvolgsters nog met rode sokken of rode schoenen rond ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastische schoenen zeg, heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen