zondag 20 mei 2018

Zweedse klepbank en picknick.....

Sinds gisteren zijn wij de trotse eigenaren van deze rode klepbank;

 Nu hoor ik jullie denken; huh, jij hebt toch een hele mooie witte klepbank?
En de poppendames hebben toch een hele mooie blauwe?
Klopt, maarre van klepbanken kun je er nooit genoeg hebben. :-))

En bij de klepbank werd ook nog een overheerlijke picknick geleverd! 
Waar maak je dat nog mee tegenwoordig!

 Zie je mij al zitten in de tuin?
Heb je zin om mee te picknicken?

Helaas, helaas wij zijn een ietsiepietsie te groot voor deze bank.
Deze bank vond ik gisteren in Drachten.
Ik was daar met Marga van Blauwenzo. Zij maakt prachtige poppenhuizen.
(Helaas is ze nu even uit de lucht maar daar word aan gewerkt)
En zij vroeg mij mee naar de poppen en berenbeurs.
En ook al heb ik zelf geen poppenhuis (en zal er ook nooit eentje maken want dat gepriegel is niets voor mij, dat kunnen mijn vingers niet.) ik vind het altijd leuk om met Marga op stap te gaan.
 En als ik dan zo'n allerschattigst Zweeds bankje zie, tja dan moet hij mee naar huis. ;-))
Ik heb mijn ogen uitgekeken. Wat maken mensen prachtige dingen.....

16 opmerkingen:

  1. Ah, dat krijgt vast een mooi plekje bij je, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha dacht echt even dat het een groot exemplaar was. Maar deze is ook leuk!,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook al zo'n leuk bankje. Ik zag bij Marga haar geweldige schommelstoeltje. Echt super zo'n poppenhuisdingetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig klein bankje, ik kan me het bankje zo voorstellen bij een geheim deurtje ;)
    Ik zou toch nog eens in huis zoeken, wie weet vind je er een :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leukie, die wil ik wel in mensformaat
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt mooi!!!......en super gezellig, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig! Ik zag het niet meteen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt schattig hoor...liefs fijne week Ria x 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stiekem heb ik er altijd van gedroomd om eens een poppenhuis te maken. Als kind wou ik er graag eentje, maar de Sint heeft dat nooit gebracht. Misschien moet ik er toch eens aan beginnen. Dit bankje is echt superleuk!!! Misschien kunnen enkele Playmobilfiguurtjes ervan genieten? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk bankje. Kun je niet ergens een poppenhuis op de kop tikken en het dan inrichten met gekochte spulletjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooooh, kun je dit bankje ook online bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het lijkt ons leuk voor onze LPS Blythes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig dat kleine bankje. Ik ken iemand ie zelf poppenhuizen maakt zo mooi. Al die details en ze maken van de simpelste dingen iets geweldigs. Een echte kunst om zoiets te maken.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oohhh ja...daar wil je er wel 10 van hebben ;)...superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gracias por tu paso significa mucho ya que un personage que me hace la vida imposible diciendo que le copio poemas y muchos seguidores se han ido
    Besos

    BeantwoordenVerwijderen