zaterdag 16 juni 2018

Ingthings

Als je iets koopt in het winkeltje van Ingrid krijg je een feestje in je brievenbus!
Kijk, zo komt het pakje binnen;

Dit is wat ik besteld heb, een gehaakte schelpen slinger.
Ik was/ben helemaal weg van de kleuren;

Hier hangt hij nu, helaas kun je de kleuren niet zo goed zien.
Neem maar van mij aan dat het prachtig is!

Kijk dit maakt het nou een feestje!
Allerlei leuks kwam er tevoorschijn;

Prachtige postzegels, een bootje en een ticket for a good day!
Daar heeft een mens nog eens wat aan. :-) 

 Ingrid maakt ook zulke leuke kaarten.
2 heb ik er besteld en 2 kreeg ik er zomaar bij!
Wat een gezelligheid, hier word je toch blij van?
It was a good day! (Dus die ticket bewaar ik nog even. ;-))


15 opmerkingen:

  1. Dat ziet er idd prachtig uit, leuk om zo te ontvangen!
    Mooie kleurtjes!!!
    Dat je daar blij van wordt snap ik, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige post zeg! En de slinger past perfect 👍🏼
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om zulke post te ontvangen. en en al gezelligheid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, super leuk, dát is nog eens leuke post ontvangen :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk, dat een kadootje voor jezelf ook een echt kado is. Ingrid heeft een mooie gave en eigenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hoe Ingrid altijd een feestje van een bestelling maakt.
    Altijd een good dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zalig! En dat ticket for a good day! Je moet er maar op komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren de slinger en altijd gezellig om zulke lieve post te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die was gewoon voor jou gemaakt. Precies de goede kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een echt cadeautje om uit te pakken. Mooie slinger met jou kleurtjes.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een liefdevolle post. ♥
    Ingrid steekt er na al die jaren nog steeds moeite in.
    Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk toch om zulk post te mogen ontvangen.
    Ik vind ingthings zo mooi kunnen tekenen, reuze knap!
    Lieve Haakgroetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello,
    Thanks for stopping by. Please feel free to leave a comment or feedback. I appreciate them all~
    Happy stitching
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen