zondag 12 augustus 2018

Om maar met de deur in huis te vallen......

Tja om maar met de deur in huis te vallen,
Wat is het in Nederland toch saai! 
Als het over huizen en deuren gaat dan he ;-)

 Ik neem jullie mee op een rondje huizen en deuren kijken.
De 1 nog mooier dan de andere;

 Hier In Nederland heb je vaak saaie deuren.
(Die van mij op zich ook hoor. ;-)
Maar in Denemarken! Ze zijn zo mooi;

 En overal leuke hofjes en oude straatjes;

Prachtige rieten daken;

Dit huis stond ook nog eens een keer zo'n beetje in de zee....
Hoeveel geluk kan een mens hebben;

Een blauw huis met stokrozen...
Klaar ben je.
Enne, wie wil mijn buurvrouw worden daar?


We namen ook even een kijkje bij het huis van Hans Cristian Andersen

Ook niet verkeerd toch?

 En stel je deze 2 bjoeties eens voor in het lichtblauw?

 Alsof de tijd heeft stil gestaan;

Dit was een rondje, een klein rondje....
Ik had jullie nog heel veel meer kunnen laten zien.
Maar jullie snappen mijn punt!
Verfkwasten in de aanslag en kleuren maar!



18 opmerkingen:

  1. oooh dat blauw, daar word ik zo blij van, maarre mijn voordeur is ook blauw. Donkerblauw dat dan wel weer. Ik heb bijna de neiging om nu naar intratuin te fietsen om stokrozen te kopen. Heerlijke plaatjes!
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, prachtig......enne.....ik wil daar wel wonen hoor!!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, je hebt helemaal gelijk!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke foto's, daar wordt een mens blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Denemarken is prachtig!!....liefs fijne week van mij ☀️☀️☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dacht ik toch echt even dat je misschien zou gaan stoppen met bloggen ofzo, na het lezen van de blogtitel. Gelukkig niet, maar ik snap je punt van saaie deuren helemaal. Hier en daar kom je eens wat leuks tegen in Nederland, maar dan is het meestal een uitzondering. Donderdag liepen we in de stad zomaar een hofje binnen en dat was een verrassing. Haha, verven? Dan zal ik eerst een andere man moeten zoeken. ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jaaaa ik wil je buufje wel worden, prachtige foto's!
    Hoe meer kleur hoe beter
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar word je écht vrolijk van!
    Nou zou ik wel raampjes in mijn voordeur willen.... glas in lood dan hè :-)
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi al die kleurtjes en de stokrozen passen daar helemaal bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij het zien van die mooie foto's, heimwee naar Denemarken, die prachtige straatjes vol
    met stokrozen, wij houden ervan!
    Groetjes, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is het heerlijke van op vakantie gaan; je ziet gewone dingen met heel andere ogen. Denemarken is prachtig. Wij zijn er twee of drie jaar geleden voor het eerst geweest en het land had ons meteen te pakken. Voorheen hadden we er totaal geen trek op. Ik heb deze zomer heel veel berichten voorbij zien komen van mensen die in Denemarken zijn geweest. En geef ze eens ongelijk, nietwaar?
    Maar eh....in Nederland zijn ook héél veel prachtige deuren te zien. En huizen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een sfeertje. Nooit geweten dat het in Denemarken zo mooi is. Heerlijk om door zulke dorpjes te dwalen en steeds weer iets anders te ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's. Ik ben gek van blauwe deuren. En de bijbehorende huizen zijn ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige deuren inderdaad! Ik wil je buurvrouw wel worden hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello,
    Thanks for stopping by. Please feel free to leave a comment or feedback. I appreciate them all~
    Happy stitching
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen