maandag 10 december 2018

Echt nep, of niet?

het volgende gesprek vond plaats op de familie app van Pippa's-Hus;
Ik; Is het heel erg als we een kunstboom kopen?
Zoonlief; Ja, dat is een teken dat je oud word...
Ik; O is dat het? Ik dacht; geen naalden, geen modder, kan dicht bij de kachel...
Dus een win win situatie...
Zoonlief; Nou, precies de reden dat oude mensen een nep boom kopen....
Ik; Ik voel me ook heel oud...(knipoog poppetje)
Zoonlief; Ach mama dat is toch niet nodig? (poppetje dat een kus geeft)
Manlief; Ik ben voor!
Zoonlief; Oud dus.....
Haha de dochters en schoonkinderen mengden zich maar niet in het gesprek.

Ondertussen staat de boom, echt of nep?

Hartstikke nep!
En ik ben blij!
Gekocht bij Meneer Bol. En hij lijkt echt wel echt! ;-)

 Niets mis mee. Geen naalden, geen modder, bij de kachel...
Ik zeg een win win situatie. 

Ach en je bent zo oud als je je voelt lieve zoon van mij.
Daar komt bij ik ben 48, hoezo oud!? 
Ik geniet me suf. Enne, ik kan hem wel tot februari laten staan er zal geen naaldje vallen. :-))


19 opmerkingen:

  1. ha ha eens kom je voor de keus !!! tja ....ik heb nog steeds een echte het heeft wel wat boompje uitzoeken in de auto proppen ha ha en hij staat weer mooi. ( blogje voor morgern) staat klaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een fantastisch mooie boom! Wauwwww!!
    Enneh.... deze 48 jarige muts heeft al 10 jaar een kunstboom hoor :-)))
    Meteen een goede kwaliteit gekocht, want eigenlijk stond het plastic me tegen. Maar nu we er al zo lang mee doen en hij er nog steeds picobello uitziet, heb ik er vrede mee.
    Veel plezier van je knappe boom!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinds een paar jaar hier weer een echte boom van Ikea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op de foto is ie net echt. Kan jou het schelen? Heerlijk toch zo zonder rommel?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb al jaren een nepper en ja, ik ben dan ook ruim een eeuw oud. Maar als al ruim 14 jaar met een nepper doet, dan is dat ook zeker beter voor het milieu en dat moet de jeugd toch aanspreken. Hij is prachtig en dat kun je val veel echte niet zeggen :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelfde naam en nog even jong ook, hoe leuk!
    En je zoon heeft humor daar hou ik van
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij ziet er echt uit, mooi. Ik ben van plan om een echte te kopen maar als ik deze zie,
    begin ik te twijfelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al 26 jaar dezelfde nepperd, gekocht toen de oudste was geboren en hij zal nog heel wat jaartjes meegaan, denk ik zo. Als onze boom kon praten had ie heel wat te vertellen, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik had al een neppert voor mijn 40-e, vroeg oud denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een mooie nepboom. Hier thuis krijg ik een kunstexemplaar er nog steeds niet in. Dus ik veeg maar gewoon naalden. Zelfs toen de boom twee jaar geleden ineens omviel(wegens niet goed gepoot) wilden ze toch nog steeds een echte boom. Maar die van jou vind ik heel echt lijken. Wie weet krijg ik nog eens mijn zin.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga altijd voor een echte, maar eerlijk is eerlijk, ik zie niet dat jullie boom een nepperd is :) Veel plezier van je naalden houdende boom, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi, de mijne staat buiten in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb inmiddels al een jaar of wat (10 jaar) alweer een neppert. Het begon om eens te kijken of het wat was, een nicht had een grotere gekocht. Dat was het einde van de echte boom.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil niet vervelend zijn maar mijn nepkerstboom (die ik al meer dan 20 jaar opzet vanwege allergieproblemen hier in huis) zorgt bij het opzetten en aftuigen toch voor wat naald verlies. Niet zo erg als bij een echte boom maar toch. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hen heel mooi..en nee je bent niet oud sterker nog ik zou echt stokoud zijn ..heb sinds Hemmes en ik getrouwd zijn nog nooit een kerstboom gezet ...dus ...enne ik ben 53...hihihi...geniet van je boom !...liefs Ria ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hij is mooi!!! En inderdaad...die ene foto...zo grappig!!!

    BeantwoordenVerwijderen