zondag 2 december 2018

Bremen, vriendinnentijd

Mijn vriendin en ik gingen wel eens  naar een kerstmarkt in Duitsland.
Wij wonen natuurlijk niet zo ver van Duitsland af maar soms gingen we ook wel 
een nachtje in een hotel. Gewoon omdat het kan... :-)
Dat hebben we een paar jaar niet gedaan maar afgelopen donderdag 
was het zover en gingen we weer. Gezellig naar Bremen.

 Ach en wat doe je dan zoal? 
Kletsen, lachen, winkelen, heel veel koffie drinken, slenteren, eten....Gewoon gezellig. 

En er werd natuurlijk wel het 1 en ander gekocht.
Mijn boom is 2 jaar geleden omgevallen toen was er heel veel stuk. :-( 
Vorig jaar hadden we een verbouwing dus niet zo'n grote boom.
Maar dit jaar wel! Kijk en dan moet er wel een beetje bij gekocht worden. ;-)

Ach en deze leuke bekers kon ik ook niet weerstaan.
En nu heb ik 3 niet zulke leuke kerstbekers ingepakt voor het Sinterklaasspel bij ons op het werk.
Je koopt 1 cadeautje en je geeft 1 cadeautje uit je kast. Dus een win win situatie.
3 bekers erin, 3 bekers eruit! 


14 opmerkingen:

  1. Gezellig om dit samen te doen en helemaal in deze tijd voor de Kerst. Bremen is een leuke stad. Mooi drietal en kerstversiering heb je gekocht. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die bekers zijn leuk! ♡
    De paddenstoeltjes vind ik ook heel oeuk. Gezellig hoor, zo samen op stap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch....leuke bekers hoor.....liefs finne zondag Ria 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk vriendinnentijd en ik kijk uit naar je grote denneboom
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig om er even tussenuit te zijn met een vriendin. Zo te zien ook een mooie stad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk. Bremen ken ik alleen van het sprookje. :-) En wat een mooie bekers kocht je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat lijkt me nu ook zo leuk, zo'n kerstmarkt. Die koeken zien er prachtig uit. Dat was vast genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb geen idee hoe zo'n kerstmarkt eruit ziet. lijkt heel gezellig.
    En ik ben verliefd ( zucht ) op je mooie kaboutermokken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello,
    Thanks for stopping by. Please feel free to leave a comment or feedback. I appreciate them all~
    Happy stitching
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om zo samen weg te gaan. En wat ben je goed geslaagd, de bekers zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat moet een heel gezellige dag geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaat niks boven een Duitse kerstmarkt! Wij gaan altijd naar Aken, dat is ene half uurtje van hier! Die peperkoekharten vind ik altijd zo leuk!! Oh wil ook gauw gaan!!

    BeantwoordenVerwijderen