maandag 11 februari 2019

Esther was jarig, Emma en Annika zijn blij!

Afgelopen zaterdag was ik jarig.
Een heerlijke dag met heel veel bezoek van lieve mensen.
En die lieve mensen namen ook nog hele lieve cadeautjes mee.
1 van die lieve mensen is Marga
En zij heeft Emma en Annika ontzettend verwend.
De dames kwamen even kijken;

Laten we eens dichterbij gaan kijken,
Ik zie een vestje, een jurkje, een schort
En handdoeken en theedoeken voor het nieuwe huis!

Annika wilde het vestje gelijk aan en poseerde maar wat graag;

 Terwijl de dames druk waren met de cadeautjes hoorden ze in de verte lawaai...
Esther wat is dat? Wat horen we?
Kom maar eens mee naar de garage dames, manlief is druk aan het werk voor jullie;

O wat waren de dames blij!
Esther het gaat zo snel, ons huis is straks al klaar!
Een poosje later toen de dames al lang op 1 oor lagen riep manlief mij.
En kijk eens, een heus echt huis. 
Ik heb de dames laten slapen anders zouden ze geen oog meer dicht doen vannacht;

En nu is het mijn beurt, behangen, verven, vloerbedekking leggen enz enz
 Maar helaas moet er ook gewerkt worden dus het huis moet even wachten.
Maar wat heb ik er zin in en wat heeft manlief iets prachtigs gemaakt! 
Wij zijn blij!

18 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Oh, wat zijn de dames verwend! Zowel net de mooie kleertjes en keukengoed als met het huis, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag,

    Maar het is me wat zeg. Jij bent jarig en de dames krijgen de cadeaus.
    En ik zie dat ze ook in het blauw gaan.
    Wat een prachtig huis krijgen ze. Nog wel een vrijstaand huis ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gaaf!! En inrichten is ook zo leuk om te doen. En ook wat een verwennerij door Marga. Veel plezier met het nieuwe huis.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!
    En wat is dit leuk! En wat lief van Marga!
    Super, ik ben erg benieuwd naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bofbibsen...jij met zo'n lieve Lief en de meiden met het resultaat
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd en de meiden ook. Wat zijn, en worden ze werwend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een eigen huis een plek onder de zon. Het is in tegenwoordig in poppenland en ik moet zeggen ( fluisteren ) Laat Anna het nog maar niet horen.

    En nu jij eens een pofferd maken als rasechte grunniger. Ha ha Ha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ja en natuurlijk Gefeliciteeeeeeerd !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte gefeliciteerd en wat een schattig kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kadootjes zeg !...enne nog gefeliciteerd hoor liefs van mij 💙

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig huis zeg!!! ik wist het wel,dat komt goed :) Nu kun je je lekker uitleven, dat gaat heel gezellig worden daar binnen. Je mag je man wel een extra kus geven, wat een lieverd. Emma en Annika kunnen nu meedoen bij dinsdag poppendag, ik heb al meteen een linkje erbij gezet. Groetjes en heeel veeel plezier met inrichten. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nog gefeliciteerd met jou verjaardag,enne wat leuk dat je man een huis heeft gemaakt,leuk om het nu aan te kleden,succes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat zijn jullie al ver!!!
    Ben zo benieuwd hoe het wordt!!!
    (al kan ik me er wel een beetje bij voorstellen ;-))
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alsnog van harte gefeliciteerd! Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een beetje laat maar alsnog van harte. Ondertussen is het huis misschien al geschilderd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb al enige tijd niet kunnen reageren omdat mijn Google account niet herkend werd. Maar ik ben er weer. ♥

    BeantwoordenVerwijderen