maandag 18 februari 2019

Zweedse stoeltje en iets met stippen.....


Kijk, schijnbaar vinden de poppendames dat ik nog niet genoeg te doen heb.
Naast extra werken en een huis schilderen vinden ze dat ik ook nog wel 'even' 2 stoelen kan verven;

 We hebben al verf gekocht Esther!
Ach toe nou! We willen zo graag rode stoeltjes in ons huis.
Dat lijkt zo Zweeds en dat vind jij toch ook leuk? 

En weersta zulke smoeltjes dan maar eens.
Dus gisteravond en vanavond maar gepriegeld met een kwast en inderdaad
de stoeltjes lijken Zweeds, Ze zijn erg leuk geworden;

O en denk maar niet dat ze nu tevreden zijn hoor....
Esther, jij stipt toch wel eens?
Ja.....antwoord ik voorzichtig.....
Nou kijk we hebben 3 kommetjes gevonden in de kringloop.....
Maar ze zijn wel een beetje saai, dussss.... Alsjeblieft?
Zucht.....Ik denk dat ik maar op zoek moet naar mijn stipspullen.....
(Ach en stiekem vind ik het natuurlijk heel erg leuk! Maar dat zeggen we niet hoor. ;-))


16 opmerkingen:

  1. O maar die stoeltjes zijn superleuk geworden en dat worden die kommetjes absoluut ook. En als dat klaar is hebben de dametjes vast weer iets nieuws bedacht, hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,leuk hoor. Veel plezier met het tweetal en de stoeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En eigenlijk geef ik je poppen groot gelijk...🙊ze weten wel wat leuk is!
    Heb je zin om mee te doen met poppendag op dinsdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je stoeltjes zijn echt goed gelukt. En reken maar dat ze je bezig blijven houden. Ik heb hier ook al zitten stippen (niet op blog laten zien) en het houdt maar niet op. Wel erg leuk om te doen, overigens.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!!....ik geniet mee hoor....maakt het kind in je los ...en...het zit er nog....hihihihi...liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En gelijk hadden ze. Wat zijn ze leuk geworden. En die kommetjes daar ben ik erg benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha en zo blijf je lekker bezig !!!! en de stoeltjes hebben de make over goed doorstaan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, die stoeltjes zijn echt super leuk geworden! Ik kreeg er ook twee van m'n zusje... Maar dat wordt bij mij eerst voorlopig niks.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met echte svensk rot varg? Wij kochten in Zweden zestig liter smalland verf en maakten onze schuur rood. De geitenschuur is de volgende. En misschien ook nog wel een hutje voor de kabouters.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja de poppen dames van tegenwoordig weten wat ze willen :)
    Bovendien zijn ze van de allerlaatste snufjes op de hoogte ;)
    Veel plezier met stippen, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke stoeltjes en helemaal in het Zweedse rood. De meiden hebben de smaak wel te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, jij vindt het helemaal niet erg om zo bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi geworden die Zweedse stoeltjes!!!
    Succes met alles, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi dat rood! Leuke stoeltjes voor de dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad in het rood zijn ze veel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen