woensdag 25 september 2019

Brocante en vide greniers

Zoals jullie weten waren wij een paar weekjes geleden in Frankrijk.
En als wij in Frankrijk zijn bezoeken we natuurlijk altijd wel een paar
vide greniers  en brocante winkels.
Nu is het zo dat ik niet meer heel veel spullen wil kopen omdat
mijn huis vol genoeg is maar kijken kan geen kwaad toch? ;-)

Ik spaar spoelkommen en ik vond er in die week 2!

Op de laatste dag dat wij er waren reden we langs een brocante die
we nog nooit eerder hadden gezien! Het was een heel huis vol! 
Van zolder tot kelder en alles daar tussenin.
En daar vond ik deze bjoetie voor een prikkie, happy my!

En deze prachtige kan vond ik ook nog.
Deze hoorde bij een waskom;

En zo gingen er toch weer wat spullen mee naar het hoge noorden! 
Ik ben er blij mee!


15 opmerkingen:

  1. Mooi wat je kocht en die spoelkommen vind ik intussen ook zo mooi. Ik zou er ook wel willen sparen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik heb ook zo'n blauwe siffonfles (zo heet dat toch? Heb er niet veel verstand van, maar vind de kleur zo mooi!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je schatten prachtig! En het is zo leuk om een aandenken te hebben aan je vakantie op deze manier...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vroeger gebruikte mijn vader zo'n kom bij het scheren. Ze zijn weer mooi je schatten. Een ander koopt een souvenier en dit zijn jouw souveniers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww die spuitfles 💙 mooi hoor...ach kan er nog wel bij hoor toch ? Hihihihi...liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, die kan. Goede koop. Veel plezier er mee. Hart. Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het prachtig allemaal. Wat een fijne vondsten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik snap dat je de verleiding niet kon weerstaan ;)
    Je gaat ook niet zomaar even terug, dus moet je meteen toeslaan ;)
    Veel plezier van je nieuwe aankopen, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie vondsten! Haha kijken wordt altijd kopen he?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie aankopen, zeg!
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is toch een aardige score voor iemand die niet teveel mee wil nemen. Wat zul je het lastig gevonden hebben met al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had je post wel gelezen en uiteraard weer genoten van je mooie vondsten. Zo leuk hè als je weer iets gevonden hebt wat bij je verzameling past.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, dit kan je toch niet laten staan. Echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen