dinsdag 3 september 2019

Picknick in Frankrijk

Het plan was jullie te vertellen over mijn bonus-vakantie in Frankrijk....
Of over mijn sweetpeadeken die af is.....
Maar ineens werd ik door 2 dametjes op de vingers getikt.
Eh Esther het is vandaag dinsdag poppendag. 
En aangezien wij (Madelief en Floortje) OOK mee waren naar Frankrijk,
en onze sweetpeadeken  OOK af is, betekend dat dat wij aan de beurt zijn!
Nou vooruit  dan maar. Ik wacht nog wel even.
Dus bij deze, Madelief en Floortje gingen picknicken in Frankrijk;

Let vooral ook even op de heerlijke taartjes die de dametjes verorberen;

Deze keer was Floortje aan de beurt om mee te gaan op vakantie.
Maar ze vroeg me een dag voor vertrek of Madelief ook mee mocht, 
want dat vind ik zo gezellig!

Nou vooruit dan maar. Ze kleurt ook wel prachtig bij de sweetpeadeken.
Van de restjes hebben we een jurkje voor haar gebreid;

Het picknickmandje vonden we de eerste dag op de Vide-Grenier. 
De dames waren zo blij! Want ze hadden al bedacht dat ze heel graag wilden picknicken in 
Frankrijk, en nu paste alles in de picknickmand!

 En zo hebben ze samen heerlijk genoten van een weekje Frankrijk.
Het was heel erg warm maar ook heel erg gezellig!

9 opmerkingen:

  1. schattig en ik snap het wel twee dametjes hebben dan ook wat aan elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat leuk! En alles zo goed op kleur bij elkaar, zo sfeervol met een ECHTE picknickmand en dat nog lekker in Frankrijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke foto's van de meiden en de picknick op het mooie nieuwe lathyrus-kleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welja! Picknicjen met taartjes! Hoe perfect wil je het hebben met ook mog zo'n mooie, zachte deken om op te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's ook in je blog over de stokrozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig.....zo liefff...deze post...liefs Ria 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enige foto's! Ik zou er zo bij willen gaan zitten met een kopje thee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's zo onder de Franse zon.

    BeantwoordenVerwijderen