maandag 28 oktober 2019

Rozen.....

Bloemen in huis, bloemen in de tuin, bloemen in het wild....
Ik hou ervan! Ik zou je niet kunnen zeggen wat mijn lievelingsbloem is.
Maar zeker is dat ik gek ben op rozen;

 Deze bloeien in mijn tuin.
Nou ja, bloeiden. Hopelijk volgend jaar weer! Ze ruiken heerlijk! 

Wilde rozen in Frankrijk! 

En iets wat ik ook zo mooi vind, rozenservies.
Maar de kast is vol.... Dus heel afentoe als ik de verleiding niet kan
weerstaan gaat er iets roosigs mee naar huis. 

En deze foto maakte ik in Zweden.
Dit vind ik zo mooi, een wit hek met rozen.
Zo sfeervol! Wat zijn jullie lievelingsbloemen?
Of kun je ook niet kiezen net als ik. ;-))

10 opmerkingen:

  1. Mijn favoriet zijn viooltjes :)
    Ik moet bekennen, ik koop niet zo vaak bloemen.
    Wat ik wel doe, is buiten bloemen plukken, Margrieten, Fluitekruid, Katjes, noem maar op én allerlei takken.
    Fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk bloemen ...hou ervan...ook ik heb een bloemenpost liefs fijne week Ria 🌺🌸🌺🌸🌺🌸

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek op rozen en zeker ook op tulpen.
    Mooie foto's maakte je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig zijn ze en dat van dat servies een beetje schikken in de kast en hoppaaaa er kan weer wat bij :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's. Toch maar doorgaan met serviesgoed sparen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die rozen. Ik ben dol op lathyrus (maar het is nog geen een keer gelukt om dat op te kweken in mijn eigen tuin :() en verder houd ik van boeketten die passen bij het seizoen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige rozen had je in je tuin. Ik weet niet wat mijn favoriete bloemen zijn. Wel weet ik dat ik altijd even moet ruiken als ik langs een rozenstruik loop. En rozen op het servies, dat heeft ook iets. Ik heb ook diverse kopjes en potjes staan waarop rozen staan afgebeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eigenlijk vind ik alle bloemen mooi, pioenrozen, tulpen, margrieten prachtig allemaal. Jouw rozen zijn ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook niet echt 1 lievelingsbloem, maar houd net als jij veel van rozen. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen