woensdag 16 oktober 2019

Van bodywarmer naar winterjas


Ik was afgelopen zaterdag in de kringloopwinkel.
En ik kocht daar een bodywarmer maat 116 voor 1 hele euro!

 De poppendames moeten eigenlijk allemaal nog een winterjas.
Ik zag het al helemaal voor me hoe ik dit zou fiksen
Het enige waar ik niet aan gedacht had, dat als je hier in gaat knippen
dat je van onder tot boven onder de witte pluisjes komt te zitten!

Het is niet helemaal geworden hoe ik het in mijn hoofd had.....
Maar Emma heeft het lekker warm!



Eerdaags nog maar eens naar de kringloop, wie weet wat voor
bontjes ik nog kan scoren. Enne oefening baart kunst toch? :-))


15 opmerkingen:

  1. Leuk hoor :) Emma zit er alvast warmpjes bij voor deze winter en voor je andere poppendames is er bij de kringloop vast ook nog een lekker bontje.
    Veel plezier met het maken van de wintergarderobe. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat superschattig! Is toch enorm leuk geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me een heerlijke jas. Ik vind het knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag je foto daar net op Instagram... Wat een goed idee is dit! En ik vind het zo'n mooi jasje geworden. Ach, die rommel moet je maar op de koop toe nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, ik moest echt om die poppenbontjas lachen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is toch zo leuk om bij de kringloopwinkel te scoren. Jij heb een prachtig warm jasje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk! Een mooi tweede leven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker warm toch en het staat haar prima!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk warme jas. Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke jas, net een beertje♡
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schattig zeg !!...erg leuk ...liefs Ria 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen