dinsdag 15 oktober 2013

Haaksels

Zo leuk, mijn dochter heeft mijn header veranderd. Ze heeft foto's van ons huis gebruikt. Nu is het echt Pippa's Hus! Op de foto's lijkt ons huis bijna nog mooier dan in het echt. Ben er zo blij mee!

Ik heb veel hobby's, 1 van mijn hobby's is haken.
Kom er helaas te weinig aan toe. Maar als ik weer begin met een projectje blijf ik maar doorhaken!
Ik heb o.a 2 dekens gehaakt:



Een Granny Square deken op mijn kerkbank. Dat was nog een hele klus. Een volgende keer zal ik
hem even helemaal uitvouwen en hem dan fotograferen. Dan kunnen jullie zien hoe groot hij is....


    Een kussen



    En nu ben ik weer een kussen aan het haken

4 opmerkingen:

  1. Leuk, die rondjes zijn ook mooi!
    Nu kun jij mij ook helpen want ik ben heel benieuwd hoemje je haakwerk zo netjes op stof naait! Ik heb namelijk heel wat haakwerk liggen wat nog kussens moeten worden en wil het graag netjes naaien maar krijg dat niet goed voor elkaar, dus..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou weet je, ik dacht ik doe het gewoon! Heb ze op elkaar gelegd naaien omkeren kussen erin laatste stukje naaien en??? Ik was stomverbaasd dat het zo mooi gelukt was! Ik dacht ook steeds ik verpest het nu vast. Dus niet. Dus de tip; gewoon doen ;)

      Verwijderen
    2. Ik doe het nu maar met de hand, weet ik tenminste zeker dat het netjes wordt:)

      Verwijderen
  2. Je staat in mijn leeslijst hoor, nu kan iedereen je gaan volgen hahaha;)!

    BeantwoordenVerwijderen