donderdag 3 oktober 2013

Terug van weggeweest

Jeetje, was ik nog maar net begonnen met mijn blog en moest ik alweer stoppen!
Ik ben op vakantie geweest en toen we weg waren kregen we een telefoontje dat het niet goed ging met mijn vader. Ik zal niet al te veel in detail treden maar 3 weken later is hij overleden.
Kortom een hele heftige tijd. En nog steeds moeten de gebeurtenissen een plekje krijgen.
Maar heb weer zin om te gaan bloggen en andere blogs te volgen!

Afgelopen zaterdag heb ik nog met een vriendin op een fair gestaan bij een boerderij. Zo leuk!
We hebben aardig verkocht maar belangrijker nog het was heerlijk weer en heel gezellig!
(De foto's volgen nog want die moet ik nog krijgen van vriendin.)
Vanaf nu probeer ik weer regelmatig wat te plaatsen!

Hieronder nog wat mooie foto's van een prachtig plekje waar we over een paar weekjes weer naar toe gaan om even bij te tanken.




1 opmerking:

  1. Wat heerlijk ziet het er daar uit!
    Hoop dat jullie weer een beetje tot jezelf komen,
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen