woensdag 9 juli 2014

Gekke dag.

Het is vandaag een gekke dag. Vannacht om 01.00 uur ging zoonlief richting Schiphol om samen met 15 jongelui van de  kerk naar Kosovo te gaan. Ze gaan daar helpen. Ze gaan naar een zigeunerkamp, helpen huizen te restaureren van oude mensen, meel en graan uitdelen en een bbq organiseren voor de jongelui daar. Ze hebben er veel acties voor gedaan om geld in te zamelen zodat ze ook alle spullen en materialen daar kunnen kopen.

En dochterlief is vanmorgen om 09.00 uur richting vliegveld Bremen gegaan om naar Nepal te vliegen om in een weeshuis te helpen en te kijken of de liefde van vorig jaar ware liefde is. (stiekem hoopt deze moeder van niet maar natuurlijk gun ik haar alle geluk van de wereld!)
Andere dochterlief is nu hier maar die brengen we vanmiddag naar haar huis in Leeuwarden.
En dan zijn we helemaal alleen, dat is raar. Maar gelukkig hebben we ons lieve mormel nog;

En verder zou ik nog vertellen over het uitstapje met mijn vriendin. We gingen naar een fair in Hellum het was er super leuk, warm en een beetje duur. Ik heb er dan ook niets gekocht. Maar alleen het kijken vind ik al zo leuk! Ik hoop volgende week in Engeland mijn slag te slaan ;-)

Er was erg veel leuks te koop;

De dame van dit kraampje had het mooiste plekje zo met de hortensia's op de achtergrond;

Er waren ook erg veel Maria's en ik vond het blikje met de duifjes erg
leuk maar die kostte 11,50 dat vind ik dan wel erg duur.

Prachtig plaatje;


Heerlijke lavendel;

 Deze koffieketel heeft mijn vriendin gekocht, wat een prachtige vondst he?

Blauw, altijd prachtig! ;-)


Jullie snappen wel, hier stond ik bij te zwijmelen. Staat er een vrouw naast me die zegt tegen haar vriendin; Hier heb ik nou helemaal niet mee! Haha, smaken verschillen;



12 opmerkingen:

  1. Blauw is en blijft een blijvertje - ik vind het ook zo mooi.... Tijdloze klassieker !
    Oei, dan gaat het de volgende dagen maar stilletjes zijn bij je thuis ? Alle kinderen weg ? Nog goed dat er dan nog de woef is...
    Maar het is wel mooi, dat je kinderen zo sociaal geëngageerd zijn !
    Xxx, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke fair. Wat goed dat je je ingehouden hebt.
    Trouwens de ketel die je vriendin heeft gekocht vind ik gaaf!
    De kinderen allemal=al op hun (tijdelijke) plaats, jullie alleen met Pippa.
    Je gaat volgende week naar Engeland op vakantie?
    Dan wens ik jullie een hele fijne tijd!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig "hus" heb jij!!! Nederlanders "hebben" dat toch hoor: iets gezellig en smaakvol inrichten, maar jouw hus kan zo in een interieurtijdschrift!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my Esther, I can see a few things I would love to add to my home as well! Thanks for sharing your outing with us!
    Hugs to Pippa, she looks great! Furry friends, loyal to the end!
    Blessings,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooh wat een geweldige kramen, alleen de foto's zijn al een feestje op zich. Wat een avontuurlijke kids hebben jullie zeg, wauw! X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was echt geweldig in Hellum! Als ik jouw foto's zie, zie ik opeens ook weer allemaal dingen. Wat zal het opeens stil zijn bij je thuis. Maar het moet ook een fijn idee zijn, dat je kinderen iets goeds doen voor anderen. Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor het kijkje op de fair in Hellum! Echt leuk.
    Inderdaad mooi wat de kinderen doen.
    Alvast een fijne vakantie!
    Groetjes, Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,
    Wat een ondernemende kinderen heb je en wat een mooie doelen streven ze na.
    Die fair is schitterend.
    Alleen al rustig rondkijken is leuk.
    En ja die laatste blauwe tafel is prachtig.
    Ik zou wel even tussen die stapel bordjes willen kijken.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sociale kinderen daar mag je met recht trots op zijn!
    Zal toch wel ietsje door de opvoeding komen toch? :-)
    Liefs Katrien.



    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat doen je kids goed werk, mag je trots op zijn! En heb jij je slag nog geslagen in Engeland? Heerlijke hond heb je trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke snoet heeft Pippa toch :-)
    Wat leuk dat jullie kids dat ondernemen! Hele ervaring voor ze!
    Prachtige spullen trouwens zeg, op die fair.. Ik zou echt een beetje hebberig worden als ik daar rond zou lopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke fair... daar zou ik mijn ogen nogal de kost geven... Dat keteltje van de vriendin is geweldig.
    Knap hoor van jouw kinderen dat ze zich zo engageren. Mag je heel fier op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen