woensdag 19 november 2014

Kippevel, verlegen en Roxy....

Een paar blogjes geleden vertelde ik dat ik huisjes had gekocht bij Zeeman. Ingrid van Little Birdie
vond ze leuk maar in de Zeeman van België waren ze niet. Ik dacht, dan stuur ik ze haar op.
Zo gezegd zo gedaan. Maar ze kwamen op de juiste dag op het juiste moment lees maar; klik
Ik las het en kreeg er kippenvel van maar werd ook een beetje verlegen.... (Ja, ik ;-)
Zoveel lieve woorden, maar wat kunnen we in deze wereld met iets kleins iets groots doen!
Ik vond bloggen altijd al erg leuk en super om bij jullie allemaal te komen lezen, maar het is nog bijzonderder dan dat!


En dan Roxy;
Afgelopen weekend was Roxy, de hond van dochter en schoonzoon even bij ons.
De kennismaking tussen Pippa en Roxy was hilarisch. Pippa wilde niets van Roxy weten.
Ze deed net of Roxy niet bestond. Ze negeerde haar gewoon! Ze leek  zelfs wel een beetje bang voor Roxy. Daar snap je toch niets van?
 Het is zo'n droppie!

Nou, heb ik teveel gezegd?

 Ze voelde zich helemaal thuis bij ons;
En dan nog even onze boef!!!;
Pippa vond het maar warm buiten, o als jullie dit eens konden ruiken! Brrrrr vies

13 opmerkingen:

  1. Ooooh neee de geur van "hond is even een badje gaan nemen in de sloot"... Dié geur ken ik maar al te goed !!! En het nadeel aan een zwarte labrador, is dat je nog eens niet ziét hoe vuil de woef is na zo'n badje... (Ken ik dus ook alles van...)
    In de zomer is de boel makkelijk op te lossen met de tuinslang, maar nu, nu het daar wat koud voor is.... Ach jeetje, hoe heb je haar terug proper gekregen ?!?
    En wat een schátje, Roxy !!! Om te smelten... Met zo'n foto's te zien, zou ik direct weer terug een puppytje in huis willen...
    Ik las wel met veel interesse dat Pippa zelfs een beetje schrik heeft van Roxy. Mijn labrador, Ace, reageert dus nét hetzelfde op puppies !! Zou het iets typisch zijn voor labradors ? Ace heeft het zo erg, dat ze zich zelfs gaat verstoppen in de wasplaats bij bezoek-met-puppy...

    Enne, Esther, mijn klein blogje was recht-uit-het-hart... Dat je zomaar een pakje hebt opgestuurd, dat greep me echt aan. Zeker op die dag, het was net een lesje voor mij over "goede mensen versus slechte mensen". En zoiets zal ik nooit vergeten... (En nu hoop ik dat de belgische post eens voor 'n keertje zich rept hihi)
    Dikke kus, en knuffeltje voor Pippa en Roxy !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend lief van je! En dat het dan net op het juiste moment komt, ja dat moet zo zijn. Roxy is wel een cutie hoor. Hij straalt een en al speelsheid uit. En knuffel Pippa nog maar eens extra.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een klein gebaar, een groot gevolg! Lief van je dat je dat gedaan hebt en ongeweten iemand uiteindelijk toch een mooie dag hebt gegeven.
    En de honden, ook een prachtig verhaal. Grappig dat Pippa voor een kleine hond bang is. Hoewel een kleine hond ook pittig kan zijn. Maar Roxy ziet er wel mooi uit!
    Ben benieuwd hoe je Pippa weer gefatsoeneerd in je huis kon toelaten!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je huisjes had ik net al gezien, erg leuk en vooral lief dat je ze opstuurde!! En het hondje...oh...ah...smelt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je Pippa weer schoon gekregen? Frustratie zeker om alle aandacht voor Roxy. Wat een knoedel.
    Je pakje kwam precies op het goede moment, fijn he.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief gebaar. Heerlijke dieren. En dat stinken neem je op de koop toe toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk koppie heeft hij. Das genieten zo'n pup. Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je iemand's dag hebt goed gemaakt! Fijn om iets voor een ander te doen!
    OH wat een schatje is Roxy! Veel plezier van haar :-) want ik neem aan dat ze vaker langs gaat komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tis zeker een schatje! En pippa kon meteen door naar de warme douche ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het heeft gewoon zo moeten zijn dat je Ingrid op dat moment zo'n leuk pakketje stuurde en dat ze het precies op het goede moment kreeg!
    Ik smelt helemaal van die lieve Roxy, echt een herdertje ...
    En Pippa is een hele echte lab, wat een lekker beest toch. Ik vind ze geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja wie goed doet die goed ontmoet! Wat een lieffie Roxy.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat je iemand haar dag goed hebt gemaakt, soms zijn het de kleine dingen die het hem doen.
    Roxy zwijmel zwijmel wat een lieverd.
    Onze hond zag er net zo uit, helaas leeft hij niet meer maar wat een schatje is Roxy zeg!!
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben helemaal verkocht! Die Roxy is de meest schattige en mooie pup ooit!!!

    BeantwoordenVerwijderen