zaterdag 24 oktober 2015

De keuken, deel 2; snaekpeek.

Hallo allemaal, even een berichtje uit een stoffig Pippas-Hus!
De mannen hier leveren geweldig werk!
Er gebeurd een heleboel en ondertussen leven we 
op Chinees, patat, pizza en vandaag een magnetronmaaltijd! ;-))
Zie hier het resultaat tot dusver;

Zie hier mijn nieuwe spoelbak! Ik ben blij!

En dit worden mijn nieuwe tegeltjes in de keuken!
Dat is dan ook het enige blauwe de keuken is wit!
(Ze hadden geen keuken in het blauw bij Ikea, maar dit is ook helemaal prima! ;-))
Mmmm mijn magnetronmaaltijd is klaar ik ga eten....;-))


23 opmerkingen:

  1. Dat gaat nogal vooruit !
    Dat ene tegeltje is supermooi, mijn nieuwsgierigheid groeit !!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh WHAUW, dat tegeltje is SUPER mooi echt helemaal mijn ding. Ben zo nieuwsgierig hoe het eind resultaat is. En dit moet gezien de maaltijden niet te lang duren want dat ben je gauw zat denk ik. Gezellig weekend groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt prachtig! Zo'n schoon tegels!!!! Whow... ben echt benieuwd naar "helemaal af"!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt mooi zeg en ik vind je tegel echt super prachtig.
    Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat.
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die tegels WAUW!! Eet smakelijk nog even en je kunt weer volop zelf kokkerellen
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry keuken.... Je wordt vast fantastisch mooi... Volgens mij hebben wij dezelfde spoelbak uitgezocht :-)))
    Maar..... Het enige wat ik nog zie is.... Jouw schitterende tegeltje!!!
    Morgen shoarma? Hihihi!
    Liefs,
    Sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal goedgekeurd! Zo mooi!
    En dat tegeltje is TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooow wat een mooie tegeltjes, die hebben ze ook niet bij Ikea!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke tegels, toch weer blauw, goed zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat hebben jullie al veel in het huis gewerkt. Deze zomer, en nu weer. Het wordt vast een schitterende keuken. En die tegeltjes... zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwwwww mooie tegels ,ben gek op dit soort tegels heb zelf moorse blauwe tegels in mijn keuken ,oh dat word prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat wordt vast allemaal erg mooi, met zulke prachtige tegels kan dat haast niet anders!!!!
    Succes nog, enne morgen Grieks?????
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie keuze : de tegels, de spoelbak. Bravo voor de mannen !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De wasbak is in ieder geval goedgekeurd en de tegels vind ik een super originele keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij bent al een stukje verder dan bij ons en zo te zien wordt het mooi. Hier is het komende week ook chinees, pizza en patat en hopelijk een nieuwe keuken. Alleen ging het niet zo spontaan als bij jullie, 12 weken wachten, vorige week spullen ingepakt en de keuken afgebroken. Morgen wordt er één en ander voorbereid voor het plaatsen van de nieuwe keuken. Ik ben benieuwd naar jullie eindresultaat. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow Esther,wat wordt dat mooi!stuur die mannen maar eens in een postpakketje naar hier,knipoog!
    ben hier ook wel aan verandering toe hihi.groetjes debora

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi! En na alle junkfood straks met plezier kokkerellen in de nieuwe keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oe dat gaat geweldig mooi worden! Super gootsteen en gave tegeltjes!!!
    Nu al genieten.... Succes verder, liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja die tegeltjes zijn super en ook de spoelbak is erg mooi! Gaat helemaal goed komen met die keuken denk ik zo.

    BeantwoordenVerwijderen