woensdag 28 oktober 2015

Een kaarsje....

Deel 3 van de keuken laat nog even op zich wachten.
Aangezien we weer aan het werk zijn gegaan zijn de vorderingen niet spectaculair te noemen.
Maar ik heb weer water en we kunnen weer koken! ;-))
O wat kun je dan genieten van aardappelen met boontjes!
Ik kan jullie ook nog niet meer vertellen over wat er nou gaande is in Pippa's-Hus...
Want dat projectje ligt stil ivm de keuken.
(Wel kan ik een tipje van sluier oplichten en vertellen dat het iets kerstigs is! ;-))
Ik hopste nog wel even een kringloop in met dochterlief.
En zij vond daar in een doos een piepklein kaarsenstandaardje;


Voor 20 hele centen mocht ie mee naar huis met kaarsje en al!
Hij doet me aan Zweden denken.
Momenteel hoor ik veel narigheid om me heen.
Bij niet iedereen is het;

 Dus ik dacht, ik brand dit inimini kaarsje voor een ieder die het nodig heeft.
 Dus voel je je aangesproken dan is deze voor jou. XX

23 opmerkingen:

  1. Wat een allerschattigst kaarsenstandertje en wat een lief idee!!!!!!!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend lief van je. En zo'n schattig kaarsenstandaardje... een beeldje.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat vast goed komen. Water en koken is heel veel al. Alle goeie dingen komen langzaam. Lief kaarsenstandaardje en gebaar! Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je kaarsje.
    Het is ook wel een schatje.
    Nu al voor de kerst, dan wordt het groots.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi kaarsenhoudertje tegen een mooie sjaal.
    Dank voor het lichtje! Je bent een lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat schattig. Lief, een lichtje voor iedereen die het nodig heeft.
    Fijne avond,
    Martine Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dankjewel,
    ik kan je kaarsje goed gebruiken voor ons mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geniet nog maar even van je 'bijna' keuken. Voor je het weet is het allemaal weer gewoon ;-)
    Lief dat kaarsje, maar of het zal helpen...?
    Dit bedoel ik niet rottig. Helaas is er een hoop narigheid en ik ben er niet zeker van dat de mensheid dit ooit gaat oplossen. Nu lijk ik wel erg negatief hè maar dat is toch niet zo hoor. Ik blijf, net als jij, uitkijken naar het grote ware Licht.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg bedankt voor het mooie kaarsje, ja ik kan het ook wel gebruiken.
    XXGon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat toevallig, ik heb laatst bij de kringloopwinkel een dergelijk setje kandelaartjes in het wit met blauw gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een lief kandelaartje en een lief gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en lief gebaar dat kaarsje. Die standaardjes zijn zooooooooo leuk. Ik heb er inmiddels heel wat. Ik zette ze vroeger op een verjaardag bij het bordje van een kind. Ik kocht ze in Duitsland hihi en niet voor 20 cent. Echt een koopje! Groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah. Wat lief... Je bent een schat. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat kandelaartje is leuk he, ik heb er zelf ook een paar. Van de rommelmarkt. Leve de 'rommel'!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Laat het kaarsje zijn voor de kinderen op de link van de site die Bertiebo plaatste.
    Hartverscheurend!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief Esther... Je bent een schat!
    xxx Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtig gebaar Esther! Fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben benieuwd naar het kerstproject....
    En lief, dat kaarsje... Ik denk dat het voor verschillende mensen hier gebrand heeft...

    BeantwoordenVerwijderen