maandag 7 augustus 2017

Rommelmarkt vondstjes, vakantie en klussen.....

Dit jaar zijn we op vakantie in eigen land.
Dochterlief en vriend hebben een huis gekocht en bij ons 
moet er ook flink geklust worden. De trappen moeten geverfd en nog 
heel veel meer. Dus wij hebben de caravan op een camping in
Friesland gezet. Het is ongeveer 3 kwartier bij ons huis vandaan.
Zo kunnen we in beide huizen klussen maar ook vakantie vieren!
We zijn op vakantie in Bakkeveen, prachtig is het hier!
En...... er is op zaterdagochtend een mega rommelmarkt in Bakkeveen!
Dus daar waren wij te vinden afgelopen zaterdag.
En wat vond ik daar zoal?

Een handvol leuks voor de letterbak.
En warempel 2 minikandelaartjes die ik nog niet had. :-))

En toen zag ik bij een mevrouw 2 prachtige oude puzzeltjes;

Ik heb al even op het wereld wijde web rond gekeken en ik vrees
dat er een nieuwe verzameling aan komt....

En deze dames mochten ook mee naar de caravan.
En zo is de eerste week van de vakantie al weer om.
Lekker fietsen, koffiedrinken, spelletjes doen, visite (dat kan als je 
zo dichtbij kampeert) lezen (al 3 boeken!) rommelmarkten bezoeken
enz enz. Vandaag hebben we thuis geklust dus morgen doen we weer
wat leuks! Ik kan het iedereen aanraden, een heerlijke manier van vakantie vieren!

20 opmerkingen:

  1. Hallo, nog een fijne vakantie verder. Het klinkt geweldig. Wij vieren onze vakantie dit jaar in in ons huis en zijn daar heel blij mee. vandaag 75 km gefietst, gisteren 60 km.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super goede vakantie-oplossing Esther
    Genietze
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik vind het heerlijk om thuis te blijven tijdens mijn vakantie, vroeger al en nu helemaal in ons nieuwe huis. Heerlijk, niet alles op uur en tijd te moeten :) en Nederland is inderdaad ook prachtig.
    Volgens mij is het bij jullie helemaal win win én vakantie en straks een fijn 'geklust' huis ;)
    Die puzzels zijn prachtig, volgens mij al heel wat jaartjes oud, je hebt leuke spulletjes op de kop getikt.
    Ja en daar kun je net zo blij mee zijn als hele grote dingen, misschien nog wel meer. Nog een fijne vakantie en geniet er van, liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn! Ik ga graag (ver) weg. maar in Nederland blijven is ook fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het maakt niet uit hoe of waar je vakantie viert, als je het maar naar je zin hebt.
    Wat leuk weer die spulletjes. Ik zit gewoon mee te genieten.
    Die puzzeltje ken ik niet maar het is echt wat voor jou. En ach, ze nemen niet zo heel veel plek in. Gewoon lekker stapelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vond je weer prachtige dingetjes!!! En die puzzeltjes komen we heel bekend voor, die hadden we vast vroeger op school. Fijne vakantie nog en succes met het klussen overal.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ons eigen landje is zo gek nog niet hoor, genoeg mooie en gezellige plekjes! En het fijne is: als je een brood gaat kopen kun je gewoon je eigen taal spreken en ze begrijpen je :-D Fijne vakantue verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow wat een vondsten het kabouterpuzzeltje heb ik ook erg moeilijk om te maken voor kinderen maar leuk de afbeelding onder de puzzelstukken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke vondsten. Die puzzel met de paddenstoel komt mij heel bekend voor.
    Nederland is mooi. Maak je nog wat foto's van Bakkeveen voor op je blog?
    Fijne vakantie en succes met de klusjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke vondsten en voor vakantie hoef je echt niet ver, je bent er even uit is mijn gedachte altijd. Nog veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig, die oude puzzels!!
    Die kleine beeldjes zijn ook beeldig :-)
    Het linkse hondje doet me denken aan de hond van Sandra van het blog 'Beautiful Boardwalk'.
    Geniet nog van je vakantie,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En wat ook handig is van hoe jullie het doen, je zit niet 's avonds in de klustroep.
    Fijne vakantie verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke spulletjes! Die puzzels zijn de max en Friesland nog "maxier"! We fietsten daar vorig jaar en we hebben toen ontzettend genoten! Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk genieten en niksen...dat is vakantie....liefs ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk! En die eerste puzzel, met die paddenstoelen, die hadden wij vroeger thuis ook! Ik weet bijna nog wat erachter zat :-)
    En mijn buren zitten ook in Bakkeveen op de camping!
    Jammer dat ik je gemist heb in Sneek!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fantastische oplossing! Echt win-win.
    En ik heb op IG al mooie foto's voorbij zien komen :-(
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ja zeg! Dat kan niet! Een treurie! Was ik weer te snel.
      Maar ik bedoelde natuurlijk dit; :-))))
      Dikke knuffel,
      Sandra

      Verwijderen
  18. Ja die simplexpuzzels zijn super, ik heb er ook een heel stel, deze twee zijn ook zo mooi onder de stukjes!

    BeantwoordenVerwijderen