dinsdag 22 augustus 2017

Schatzoeken in Bakkeveen.......

Hallo allemaal, terug van vakantie en weer volop aan het werk.
Zo gaat dat in het leven. Maar het is niet erg hoor.
Ik hou er ook wel weer van als alles weer  'gewoon' is.
En zoals ze dan zeggen; gelukkig hebben we de foto's nog. ;-))
Bij mij is het ook nog zo dat ik weer van alles verzameld heb. :-))
Dus nog meer herinneringen.
Wij waren in Bakkeveen op vakantie en daar hebben ze elke maand
1 van de grootste rommelmarkten van het land!
En toen wij er waren zelfs 2x. Wij blij!
En uiteraard vond ik schatten;

Ik ben nu 47 jaar maar blijf denk ik altijd fan van Pippi!
Een mevrouw verkocht deze schatten omdat haar dochtertje er niet meer mee speelde!
Uhhh nou en? In de pronkkast en er nooit meer uit! :-))

Ik had jullie al iets over de puzzeltjes verteld maar
ik vond ook nog een fantastisch compleet kinder theeserviesje van Van Nelle
uit 1975 nog helemaal gaaf! Zo leuk!

 Ook werd mijn verzameling Matroesjka's uitgebreid.
De linker is nieuw maar ook die zagen jullie al.
De leuke dame hier vooraan is nieuw. Ik denk dat dit ook wel mijn favoriet is nu;

Kijk deze zitten er allemaal in!
Hoe leuk zijn die?

Dussss als ik nu op de bank zit en ik kijk vooruit is dit mijn uitzicht.
 Herinneringen en schatten in mijn kast. Lekker nagenieten en mijmeren
over de afgelopen vakantie. Het was heerlijk.

21 opmerkingen:

  1. Zeker, het is een echte schattenkast :) Dat is dubbel nagenieten!
    Fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig uitzicht heb je dan en het zijn echte schatten ik hou ook van rond struinen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh prachtig!!!.........mazzelschieter, mooi dat die schatten weer op je pad kwamen.
    Geniet van je mooie uitzicht en werkse weer! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk heh Pippi ik ben ook dol op mijn jeugdheld en ook hier veel Pippi. Jouw vondst is geweldig net als je andere schatten
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige aanwinsten en nu zie ik ook goed wat een schitterend, open, vriendelijk gezicht jouw Pipi heeft!
    Liefs,
    Sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wist je dat ik mijn dochter Pippi heet?Die poppetjes hebben wij ook, zelfs een meneer Nilsson! Je moet echt een keer naar Astrid Lindgrens varld. En dan naar de Pippi boetiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zag de foto's al op Instagram. Mooie schatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja, Bakkeveen is geweldig! Ik wil er zelf nog een keer staan, het komt er steeds maar niet van. Mooie spulletjes heb je er gevonden.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie schatten heb je gevonden !! Dat kinderserviesje, zo gaaf...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het gewone leven is gelukkig niet vervelend. Je hebt weer leuke spullen gescoord. En zo kan je nog lekker nagenieten van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allemaal spulletjes die ik ook erg leuk vind. Mooi zo bij elkaar geplaatst in het blauwe kastje. Misschien loop je ook nog tegen meneer Nilsson aan, want die mag eigenlijk niet ontbreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ja wat leuk !!!....staat prachtig zo in je kast...liefs fijn weekend van mij x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niets leuker als rommelmarkten bezoeken en dan ook nog met schatten thuiskomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk!!! Ik heb ook enkele dingetjes uitgestald, maar die van jou zijn véél mooier! Moet eens dringend op zoek gaan naar zo'n spulletjes :-) Oh, en ook zo'n mooi kastje dat ik blauw kan schilderen :-) Geniet er nog maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waar is de tijd, dat zelfs ik, als Belgje, de afleveringen van Pipi op de tv bekeek. En het toch maar een vreemde meid vond, Hihi.
    Fijne week, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldige spulletjes. Pipi Langkous helemaal schattig maar die puzzels spannen wat mij betreft helemaal de kroon.

    BeantwoordenVerwijderen