zondag 22 oktober 2017

Heel Holland Bakt!

Heel Holland Bakt
Dus ook in Pippa's Hus wordt er gebakken.
Een aantal weken geleden rolde deze fantastische deegroller Pippa's Hus binnen.

Marga van blauwenzo had er eentje besteld in het verre Polen.
Er ging iets niet goed met de bestelling en toen had ze er twee!
En ik mocht er eentje overnemen. :-))

Dus vandaag was het eindelijk zover. Er zouden koekjes gebakken worden.
Immers tijdens de finale van HHB moeten er wel zelfgemaakte versnaperingen
op tafel staan! Nu moet ik er wel eerlijk bij vertellen dat dochterlief
de bakster is van deze heerlijke koekjes. ;-))
Daar gaan we;

 Beetje bakmeel erbij;

Er worden 2 soorten koekjes gebakken vandaag;

 Chocolade en naturel koekjes gaan het worden;

 Tot zover het resultaat;

In de oven en.....

Smullen maar!

Op de chocolade koekjes zie je het reliëf heel goed! 

Ze zijn zo leuk en lekker!

 Ik zou zeggen, heel veel plezier bij HHB (als je het volgt.)
En ik hoop  dat jullie ook iets lekkers te knabbelen hebben. 


32 opmerkingen:

  1. Wat lijken me jouw koekjes heerlijk zeg. Wij volgen HHB wel, maar ik heb steeds de afleveringen opgenomen omdat Ben niet altijd thuis is en hij kijkt het ook graag. We hebben nog een paar afleveringen te gaan. Zo leuk altijd om dit te zien.
    Geniet ervan vanavond.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer die deegroller :-). Maak me gek!!! Ja, nog even en de finale. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, die roller!
    De koekjes zien er superlekker uit. Smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een superleuke deegroller. De koekjes zien er heel smakelijk uit en ik hoop dat ze ook zo smaakten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, die roller en wat zien die koekjes er mooi/lekker uit!
    Ja, wat was het leuk, Heel Holland Bakt, ik heb ervan genoten :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MOOI!!! en lekker zo te zien!!!
    Ook hier werd gebakken, jij komt immers morgen en we moeten hard aan 't werk, dus we moeten wel om de inwendige mens denken!!!
    Tot morgen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergaaf die deegroller! Geweldig lekker zien de koekjes eruit, wat leuk zeg zo met dat reliëf. En wij volgen HHB ook, wat een leuk programma. Slaap lekker. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow die deegroller!!! De koekjes zien er mooi en lekker uit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow die deegroller!!! De koekjes zien er mooi en lekker uit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow die deegroller!!! De koekjes zien er mooi en lekker uit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooohh wat leuk!!! Alleen de roller zelf is al een sieraad in je keuken en dan nog die mooie koekjes...heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb ook nog zo n roller liggen maar nooit gebruikt, je brengt me op een idee.
    Ik heb dit seizoen weer genoten van HHB...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super, zo'n deegroller. De koekjes zien er lekker uit en mooi. Bijna zonde om op te eten ........

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet dat er leuk (en lekker) uit! Mijn dochter volgt HHB en maakt regelmatig de lekkerste dingen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave deegroller! Die koekjes zien er heel smakelijk uit, nu was het programma vast nog beter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het moet volgens mij zijn: BHHB. Want ik bak er niets van. Wat een super leuke deegroller. Die past helemaal bij jou. En die koekjes zien eruit om in te bijten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ha ha ha jullie ook al hier is het bakvirus ook toegeslagen en er komt van alles uit de oven rollen. en er zijn afnemers genoeg :)))) dus ik kan nog wel even zelfs de twee jongens willen om de beurt wel eens wat bakken en al is dat danceen kant en klaar pak ik vind het wel wat hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Da's mooi!! Lekker gezellig, met eigen gebakken koekjes voor tv!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het geeft me een herinnering naar onze vakantie afgelopen zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi zo met die roller, geeft net even wat meer aan de koekjes.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mmmmmmmmmm...lekkkkerrrrr.....❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een enige deegroller. De koekjes zullen nu vast extra lekker smaken ;-) Lieve Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeetje, wat is dit leuk. Kan je die deegrollers niet gaan importeren;-)

    BeantwoordenVerwijderen

  24. wat een leuke deegroller, zelf maak ik weleens gebruik van de onderkant van drinkglaasjes met relief maar daar staan geen paardjes onder.

    BeantwoordenVerwijderen

  25. wat een leuke deegroller, zelf maak ik weleens gebruik van de onderkant van drinkglaasjes met relief maar daar staan geen paardjes onder.

    BeantwoordenVerwijderen